خبرهای داغ:
مسلم امینی
به مناسبت هفته بصیرت و سالروز نهم دی
بیانیه سپاه ناحیه خمینی شهر به مناسبت هفته بصیرت و سالروز 9 دی منتشر شد.
کد خبر: ۸۷۹۷۷۰۶
|
۰۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۹

بسم الله الرحمن الرحیم

و لا حول ولا قوه الا بالله العلی العظیم

ای که آسوده نشسته لب ساحل برخیز که ترا کار به گرداب و نهنگ است هنوز

لاله این چمن آغشته به رنگ است هنوز سپر از دست مینداز که جنگ است هنوز

از اطراف رهبرتان پراکنده نشوید که اگر چنین کنید خود به سرزنش خویش خواهید نشست. (امام علی علیه السلام)

فرصت طلبان و مفسده جویان می خواهند وانمود کنند که نهضت اسلامی پس از پیروزی، از پشتوانه عظیم ملت برخوردار نیست و با این حیله شیطانی مردم نا آگاه را به تردید بکشاند و از آب گل آلود ماهی بگیرند. ( امام خمینی رحمه الله علیه)

حادثه 9 دی، یک حادثه ماندنی در تاریخ ماست. این حادثه حادثه کوچکی نیست، این حادثه شبیه به حوادث اول انقلاب است. این حادثه بایستی گرامی داشته شود. 9دی در سراسر کشور مردم مشت محکمی بر دهان فتنه گران زدند. این کار را خود مردم کردند این حرکت یک حرکت خود جوش بود. این خیلی معنا دارد. (امام خامنه ای مد ظله العالی)

نهم دی ماه سال 1388 روز شکوه میثاق مردم با ولایت و یکی از زیباترین روزهای تاریخ حیات بشر است، حماسه ای که ملت بزرگوار ایران در این روز به طور خود جوش خلق کرد هرگز از حافظه تاریخ پاک نخواهد شد.

خالق حماسه 9 دی ملت ایران است که با الهام از هدایت های الهی و تدابیر حکیمانه رهبر انقلاب امام خامنه ای (مد ظله العالی)، موفق شد با حضوری به هنگام در صحنه و با شوری متکی بر شعور و بصیرتی انقلابی، بزرگترین، پیچیده ترین و شکننده ترین فتنه تاریخ علیه نظام دینی و ولایی را در هم شکسته و فتنه گران و حامیان داخلی و خارجی آنان را انگشت به دهان کنند.

به لطف خدا چون که دی ماه شد دل خلق از آن فتنه آگاه شد

به روز نهم محشری شد به پا تو گویی زمین لرزد از این سپاه

خدایا به این خلق بی واهمه عیان کن رخ مهدی (عج) فاطمه (س)

در فتنه 88 طراحان اصلی و خارج نشین فتنه و بازیگران آگاه و نا آگاه داخلی بر اساس یک الگوی پیچیده به سرکردگی شیطان بزرگ آمریکای جنایتکار و روباه مکار انگلیس خبیث و رژیم جعلی صهیونیستی برای ایجاد شکاف بین امام و امت و مردم با ولایت کوشیدند که به اهداف پلید خود برسند که با هوشیاری مردم و عنایات خاصه حق تعالی و تدابیر هوشمندانه رهبر معظم انقلاب امام خامنه ای (مد ظله العالی) این توطئه هم همانند دیگر توطئه ها خنثی شد و مکر آنان به خودشان برگشت.

و اما بدا به حال بازیگران داخلی که آگاهانه و یا نا آگاهانه و به هر دلیلی از جمله: حب ریاست، غرور و لجاجت، حسادت و کینه های درونی، پذیرای نقش هایی شدند که نقشه هایش را شیطان بزرگ کشیده بود.

بدا به حال کسانی که از سال 87، برای زمینه سازی ذهنی در مردم برای پذیرش دروغ بزرگ تقلب؛ با صحبت ها و نوشته های خود، سلامت انتخابات در نظام ولایی و دینی را با تردید و علامت سوال مواجه کردند.

و بدا به حال کسانی که هم اکنون هم دست از توطئه بر نداشته و از سران فتنه حمایت می کند.

اما در پایان اگر بخواهیم عظمت حماسه مردم در 9 دی ماه را درک کنیم باید با بزرگی، پیچیدگی و اعماق فتنه 88 از یک طرف و بازیگران پیدا و پنهان داخلی و خارجی آن از طرف دیگر، آشنا شویم. این آشنایی و شناخت همان بصیرت است که با عنایات الهی و درایت حکیمانه رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله العظمی الامام خامنه ای( مدظله العالی) پدید آمد و مردم ایران در پرتو چنین بصیرتی و بر پایه ی احساس تکلیف دینی، خالق حماسه 9 دی شدند.

مردم ایران با خلق حماسه 9 دی، صدق و صفا و خلوص خودشان را بر اساس شعار؛ ما اهل کوفه نیستیم- علی تنها بماند به اثبات رساندند. در 9 دی ماه مردم نه تنها دست رد به سینه فتنه گران و حامیانشان زدند، بلکه آنان که جرمشان محرز بود، محاکمه کرده و خواهان مجازاتشان شدند و امیدواریم که به زودی زود حکم بر آنان جاری شود.

و در آخر ما مردم فهیم و شهید پرور خمینی شهر که در عرصه های مختلف انقلاب جانفشانی کرده ایم و بیش از 2300 شهید تقدیم انقلاب نموده ایم اعلام می داریم که تا آخرین قطره خون خود از ولایت و دستاوردهای ارزشمند انقلاب اسلامی پاسداری کرده و همانند عمار حقایق را برای مردم روشن سازیم و نگذاریم دوباره مظلومیت مولا و مقتدایمان تکرار گردد.

با خامنه ای(مدظله العالی) کسی نگردد گمراه او در شب فتنه می درخشد چون ماه

در هر نفسم برای او می خوانم لا حول و لا قوه الا بالله

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته

ارسال نظرات
پر بیننده ها