نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی:

محصولات تولیدی استان زنجان باید "بازار محور" باشد

محصولات تولیدی استان زنجان باید با استفاده از دانش روز دنیا و متناسب با نیاز جوامع ، "بازار محور" باشد.
کد خبر: ۸۷۹۷۶۹۸
|
۰۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی در همایش "بررسی موانع پیش‌ روی توسعه استان زنجان در سال اقتصاد مقاومتی" توجه به استفاده از اطلاعات و علم روز در مدیریت را ضروری خواند و گفت: عدم ایجاد فرصت و زمینه مناسب برای حضور جوانان و بانوان در عرصه عمل از مهمترین موانع توسعه استان محسوب مي شود. در راستای دستیابی به موفقیت، رشد و توسعه استان باید همه مردم بویژه جوانان و نخبگان تلاش و همراهی مناسبی داشته باشند.

علي وقفچي صنعت گردشگری و توریسم را یکی از ذخایر ملی و قابل عرضه به جهان دانست و اظهار داشت: در کشور و در استان زنجان ظرفیت‌های بزرگی برای جذب گردشگران و توسعه این صنعت وجود دارد.

وي تاکید نمود: باید به منظور نهادینه شدن صنعت گردشگری در استان زنجان همکاری و اهتمام جدی صورت پذیرد.

وقفچی در ادامه مجموعه بازار تاریخی شهر زنجان را دومین بازار سرپوشیده کشور و یکی از جاذبه‌های مهم گردشگری استان قلمداد نمود و با انتقاد از عدم رسیدگی به وضعیت این بنای تاریخی اظهار داشت: این بازار متاسفانه از حداقل زیبایی هم برخوردار نبوده و در وضعیت نابهسامانی به سر میبرد.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس در پایان از برگزاری نمایشگاهی در اسفند ماه سال‌جاری در مجلس شورای اسلامی خبر داد و گفت: برپایی این نمایشگاه فرصت مناسبی است تا قابلیتها و توانمندی‌های استان زنجان را به کشور معرفی کنیم.

ارسال نظرات