تعداد 160 نفر از بسیجیان خواهر در قالب ۴ دستگاه اتوبوس به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام و از آن مناطق بازدید خواهند کرد.
کد خبر: ۸۷۹۷۶۶۷
|
۰۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج،اعزام  کاروان راهیان نور دانش آموزان دختر حوزه های بسیج دانش آموزی سپاه ناحیه جواد الائمه (ع) محمد شهر با حضور فرمانده سپاه ناحیه جواد الائمه (ع) سرهنگ پاسدار قدرت الله رازینی و جانشین سروان پاسدار احسان جعفری  انجام شد.

براساس این گزارش در ادامه اعزام های راهیان نور سازمان بسیج دانش آموزی استان البرزتعداد 160 نفر از بسیجیان خواهر در قالب ۴ دستگاه اتوبوس به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام و از آن مناطق بازدید خواهند کرد.

سروان پاسدار احسان جعفری جانشین سپاه ناحیه جوادالائمه در حاشیه این مراسم به خبرنگار ما گفت: فضای مجازی در مقابل فضای واقعی است یعنی تحلیل‌ها و برداشت‌ها از فضای مجازی انجام می‌شود و برتری قدرت بلامنازعه با کشوری است که بتوانند اخبار و اطلاعات را در ذهن مخاطب جا بیندازد. جعفری بیان داشت: شهدا مانند هاله‌ای از نور انقلاب را جلو می‌برند و ما باید در برابر هجمه‌های فرهنگی دشمن دستمان را به سوی شهدا دراز کنیم و در اجرای یک عملیات فرهنگی بزرگ تلاش نماییم.


خبرنگار: حمید سید آبادی

ارسال نظرات
پر بیننده ها