سرهنگ پاسدار دامغانی در نشست شورای فرهنگ عمومی شاهرود گفت: خاصیت حرکت مردم در ٩ دی ماه ٨٨ ، غفلت زدایی از برخی مردم و خواص بود.
کد خبر: ۸۷۹۷۶۶۶
|
۰۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، سرهنگ پاسدار حمید دامغانی در جلسه نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان شاهرود اظهار کرد: خاصیت حرکت مردم در ٩ دی ماه ٨٨ ، غفلت زدایی از برخی مردم و خواص بود.

وی افزود: اگر بنا بود فتنه سال ٨٨ توسط دستگاه های اجرایی خاموش شود، بسیار به درازا می کشید ، ولی ورود گسترده مردم به صحنه این تهدید را خنثی کرده و به فرصت تبدیل کرد.

دامغانی با بیان اینکه امروز نیز دشمن در تلاش است تا فتنه ها ایجاد کند عنوان کرد: دشمنان ما در تلاش است که با نفوذ در جامعه به اهداف خود برسد و این تلاش ها باید با بصیرت و تبعیت از ولایت خنثی شود.

فرمانده سپاه شاهرود با بیان اینکه باید این روز به عنوان یوم الله در تاریخ ثبت شود بیان کرد: امسال یادواره هزار شهید شهرستان در نظر گرفته شده است تا در روز 9 دی برگزار خواهد شد که با شعار راه شهدا راه بصیرت است برگزار می شود.

حجت الاسلام حمید عبدالهیان رییس اداره تبلیغات اسلامی شاهرود هم در این نشست گفت: نشست های پرسش و پاسخ در دانشگاه ها باید با حساسیت انجام شود.

وی افزود: برگزاری این نشست ها موجب می شود دانشجویان سوال ها و شبهه هایشان را مطرج کرده و پاسخ دریافت کنند.

عبدالهیان به برگزاری گفتمان های دینی در آموزش و پرورش و دانشگاه ها اشاره کرد و گفت: این برنامه فرهنگی باید با حمایت مسوولان تداوم یابد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها