مظفری
مسئول سازمان بسیج اصناف خراسان شمالی اعلام کرد؛
مسئول سازمان بسیج اصناف خراسان شمالی با اشاره به اهمیت برگزاری نماز اول وقت در بازار اظهار داشت: برگزاری نماز اول وقت در بازار یکی از اصلی ترین وظایف ما دراین حوزه می باشد.
کد خبر: ۸۷۹۷۶۴۷
|
۰۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۱

به گزارش سرویس بسیج اصناف و بازاریان کشور خبرگزاری بسیج،برات مهرابی نژاد مسئول سازمان بسیج اصناف خراسان شمالی با اشاره به اقدامات صورت گرفته از سوی این سازمان در این 9 ماهه سال و با توجه به منویات مقام معظم رهبری مبنی بر اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل اظهار داشت: اقدامات موثری را در رابطه با عملی کردن اقتصاد مقاومتی انجام دادیم که از جمله آنها می توان به همایش هایی که در این زمینه برگزار کردیم اشاره کرد.

وی ادامه داد: با اداره برق و سازمان بسیج ادارات جلسات مشترکی را مبنی بر بهره وری انرژی برگزار کردیم که با اجرایی کردن آن بتوانیم مقادیر قابل توجهی از مصارف بی رویه برق را در ادارات کاهش دهیم.

مسئول سازمان بسیج اصناف خراسان شمالی با اشاره به اینکه در برگزاری نماز اول وقت در بازار که یکی از اصلی ترین مسئولیتهای سازمان ما در این حوزه می باشد، افزود: با هماهنگی شورای اقامه نماز استان و اتاق اصناف شرایطی را فراهم آوردیم که هنگام نماز مغازه ها و پاساژها هنگام اقامه نماز تعطیل شوند از طرف دیگر در بحث عفاف و حجاب نیز اقدامات خوب و موثری را انجام داده ایم.

مهرابی نژاد با توجه به اهمیت فقه و احکام بازار بیان داشت: دوره‌هایی که برای آموزش احکام بازار برای کسبه محترم در سطح استان گزاشته بودیم را توانستیم به خوبی مدیریت کنیم و خوشبختانه کسبه نیز رضایت خود را از این کلاس های آموزشی عنوان کردند.

وی با عنوان اینکه فرهنگ عفاف و حجاب باید در بازار نهادینه شود، عنوان کرد: برای ایجاد بازاری اسلامی و ترویج فرهنگ عفاف و حجاب با سازمان بسیج زنان همکاری های بسیاری را داشته ایم علاوه بر اینکه نمایشگاهی را با عنوان «مد و نماد اسلامی ایرانی» در نمایشگاه پارک سالم برگزار کردیم که با استقبال عده کثیری از مردم روبرو شد.

ارسال نظرات