معاون هماهنگ كننده فرماندهي انتظامي استان زنجان:

استفاده از ظرفيت هاي اجتماعي گامي موثر در پيشگيري و درمان آسيب ها می باشد

استفاده از ظرفيت هاي اجتماعي و احساس مسئوليت جامعه در زمينه هاي آموزش همگاني، گامي موثر در راه پيشگيري و درمان آسيب ها و جرايم خواهد بود.
کد خبر: ۸۷۹۷۶۴۴
|
۰۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، معاون هماهنگ كننده فرماندهي انتظامي استان زنجان در جمع كاركنان با تاكيد بر برقراري نظم و امنيت مطلوب در جامعه گفت : انجام صحيح ماموريت ها باعث رضايت مردم از عملكرد پليس مي شود.

سرهنگ جعفر كردلو اظهار داشت: جرايم در همه جوامع و كشورهاي جهان وجود دارد اما شكل و نوع آن در طول زمان دستخوش دگرگون‍‍ي ها و تغ‍ي‍يرات زيادي شده است .

وي با اشاره به تاثيرات منفي وقوع جرائم در جامعه تصريح كرد: پيشگيري ازوقوع جرائم در جامعه موضوعي است که نيازمند مشارکت و همکاري مردم و دستگاه ها است.

معاون هماهنگ كننده فرماندهي انتظامي استان زنجان با تاكيد بر انجام صحيح ماموريت ها و رعايت نظم و انضباط افزود: انجام صحيح ماموريت ها باعث رضايت مردم از عملكرد پليس مي شود.

اين مقام انتظامي گفت : امروز نيروي انتظامي توانسته به وظايف ذاتي خود كه همان استقرار نظم و امنيت در جامعه و مبارزه قاطع با مخلان امنيت است به نحو مطلوبي عمل كرده و آسايش و آرامش نويد بخشي را به مردم هديه دهد.

وي با بيان اينكه بالابردن احساس امنيت در جامعه بسيار مهمتر از وجود امنيت است،گفت: اساس همه فعاليت پليس در جامعه بايد بر مبناي احساس آرامش و امنيت در جامعه باشد و مردم بايد مشاهده كنند كه چشمان بيدار و دستان توانمندي در جامعه است كه شبانه روز براي امينت و آرامش آنان تلاش مي كنند.

سرهنگ كردلو تصريح كرد : پليس به عنوان يک نيروي جامعه محور و مردمي با بهره‌مندي از اخلاق و منش اسلامي و التزام عملي به نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران در پيشبرد رويه قانون مداري در سطوح مختلف اجرايي نقش بسزايي را ايفا مي‌كند.

معاون هماهنگ كننده فرماندهي انتظامي استان زنجان با بيان اينکه اعتماد مردم مهمترين سرمايه اجتماعي پليس جامعه محور است گفت: با مواردي که اعتماد و حس وظيفه شناسي در کارکنان را کاهش مي دهد برخورد مي کنيم.

اين مقام مسئول با تاکيد بر نقش حساس فعاليت هاي اجتماعي پليس در جامعه، گفت: اقدامات اجتماعي پليس با مشارکت مردم، اهميت بسزايي در کاهش جرايم دارد.

سرهنگ كردلو در پايان بيان داشت: استفاده از ظرفيت هاي اجتماعي و احساس مسئوليت جامعه در زمينه هاي آموزش همگاني، گامي موثر در راه پيشگيري و درمان آسيب ها و جرايم خواهد بود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار