کد خبر: ۸۷۹۷۵۸۷
|
۰۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۲

       به گزارش خبرگزاری بسیج متن بیانیه به شرح ذیل است ؛نهم دیماه 88 تجلی بصیرت، هوشمندی، دشمن شناسی، ولایت مداری و حضور بالنده، انقلابی و به هنگام ملت ایران درصحنه‌های نیاز و هنگامه‌های خطر و سرنوشت‌ساز است که مقام معظم رهبری مدظله العالی در رابطه با آن می فرمایند : (( 9دی یک حادثه ی ماندنی در تاریخ  ماست . این  حادثه، حادثه ی کوچکی نیست . این حادثه، شبیه حوادث اول انقلاب است. این حادثه بایستی حفظ شود، بایستی گرامی داشته شود.))

        بازخوانی حوادث فتنه 88 و آنچه که ماحصل برنامه ریزی بلند مدت آمریکا و رژیم صهیونیستی بود علیرغم خسارات و آشفتگی هایی که بوجود آورد ،  مبین این نکته است که ملت انقلابی و بصیر ایران اسلامی  هیچگاه از آرمانها و اصول بنیادین نظام برومند جمهوری اسلامی ایران یعنی اطاعت از ولایت مطلقه فقیه ، شورای نگهبان و قانون اساسی کوتاه نمی آیند و این همان عنصر مصونیت سازی است که رمز پیروزی و عبور موفق از بحرانها و فتنه های بعدی علیه ملت ایران است و در این رهگذر ضروری است صدمات و خسارات های بزرگ فتنه عمیق و پیچیده 88  از یک طرف و در مقابل ثمرات و دستاوردهای عظیم حماسه بزرگ و تاریخی  9 دی برای نسلهای آینده روایت شود.

         نظام سلطه که تا پیش از حوادث فتنه ، راهبرد برا ندازی نظام اسلامی را بی فایده دیده بود و به ناچار مذاکرات هسته ای با جمهوری اسلامی را دنبال می کرد و از آمادگی برای معامله بزرگ با کشورمان سخن می گفت در فرصت بدست آمده در فتنه ، به یکباره مذاکرات هسته ای را معلق و ادامه آنرا به بعد از انتخابات ریاست جمهوری موکول کرد  و  با نفوذ دادن برخی از عناصر وابسته به ستادهای انتخاباتی نامزدهای مدعی تقلب ، فعال سازی رسانه های ماهواره ای و شبکه های ارتباطی و اجتماعی نوین ، فعال سازی سفارتخانه های کشورهای همسو و متحد نظام فتنه در داخل کشور و همچنین فعالسازی پایگاههای اطلاعاتی در کشورهای مجاور ایران ، حمایت از جریان فتنه گر به عنوان میانه رو با بهره گیری از ابزار رسانه ای و القائات روانی ، القای تقلب و فرمایشی بودن انتخابات ، دوقطبی سازی فضای انتخابات در ایران و اقداماتی از این دست در پی اجرای اهداف راهبردی و کلان سلطه گرایانه خود بود که با دعوت سران فتنه به اردوکشی های خیابانی ، ادعای تقلب قبل و بعد از انتخابات و اعلام پیروزی میرحسین موسوی قبل از شمارش آرا ، دشمنان نظام و در راس آنها آمریکا ، انگلیس  به استفاده از الگوی انقلاب رنگی در جمهوری اسلامی ترغیب شدند و با طمع به شکاف های سیاسی و اجتماعی داخلی پس از آن ، به سیاست تشدید فشار و تحریم  رو آورده و وارد مرحله جدیدی از تقابل با جمهوری اسلامی شدند و می توان از آن به سیاست ((فرسایش اقتدارملی و بازگشت مجدد به خط براندازی)) یاد کرد . که این سیاست در حین فتنه با پیاده سازی سناریوی انقلاب رنگی و بعد از آن با تشدید تحریم ها و ضربه زدن به مولفه های اقتدار و امنیت ملی کشور دنبال شد. از آثار و پیامدهای مخرب فتنه 88 می توان به مخدوش شدن وجاهت دموکراتیک نظام جمهوری اسلامی با القاء تقلب در انتخابات و کشته شدن عده ای در درگیریهای خیابانی ، کشف زمینه اجتماعی سیاسی ایجاد شورش و هرج و مرج در جامعه ایران ، مخابره پیام آسیب پذیری داخلی جمهوری اسلامی ایران به دشمنان خارجی و تشدید طمع بیگانگان دربهره گیری از اختلافات داخلی  و بهانه های انتخاباتی  برای عبور از جمهوری اسلامی می توان اشاره نمود که ضروری است در  برای نسل های آینده بازگو شود.

         در واقع دشمنان خارجی و داخلی نظام به بهانه انتخابات اصل نظام و رهبری را نشانه رفته بودند و با این توطئه ها در پی به ثمر رساندن چالشی ترین بحران بعد از جنگ تحمیلی و حوادث سال 78 بودند که با مشت محکم رهبری ، مردم آگاه و بصیر و همیشه در صحنه مواجه شدند و نهایتا در حماسه تاریخی 9 دی  به پیوند نظام اسلامی با مردم و اقتدار حاصل از آن پی بردند . در فضای غبارآلود فتنه و در شرایطی که بسیاری از خواص و نخبگان سیاسی دچار بی بصیرتی و خطای محاسباتی بودند رهبر فرزانه انقلاب با روشنگری و بصیرت افزایی  نقشه های دشمنان خارجی  را در حمله به بنیان های اعتقادی و دینی  مردم  گوشزد  و تصویری روشن  و گویا از اعمال هتاکانه جریانات معاند نظام در ایام سوگواری و عزاداری امام حسین (ع) ترسیم کردند که با یاری و نصرت الهی و نقش بی بدیل رهبری ، حرکت فراگیر ملت که ریشه در عاشورای حسینی داشت برای ایجاد امنیت ، ثبات ، وحدت و دفاع از ارکان نظام مقدس جمهوری اسلامی در حماسه 9دی رقم خورد و به عنوان سندی غیر قابل کتمان در تاریخ انقلاب ماندگار شد .

          حضور میلیونی و دشمن شکن ملت بصیر ایران در حماسه 9 دی از آن جهت حماسه بود که  اولاهیچگاه رنگ و بوی انتخاباتی به خود نگرفت که یک دعوای سیاسی داخلی قلمداد شود ثانیا اعلام عمومی و صریح ملت انقلابی برای علاقه به نظام ولایت فقیه و تداوم نظام جمهوری اسلامی بود. دستاورد  حضور حماسی مردم در 9دی ، پیش از پیش اقتدار ، صلابت و استحکام درونی گفتمان انقلاب اسلامی را به رخ جهانیان کشید و ثابت نمود که هیچ خدعه و تزویری قادر به بریدن سلسله پیوند اعتقادی و التزام عملی مردم به ولایت فقیه نیست.  وآنچه که در این میان از اهمیت ویژه و تعیین کننده برخوردار است ، ظرفیت عظیم مدیریت فصل الخطابی امام امت در شرایط بحرانی است که همچون عصای موسی باطل السحر فتنه گران و ساحران در هر زمان و مکان است و در رویارویی با مخاطرات آینده بایستی به آن توجه اساسی نمود.

        یوم الله حماسه 9 دی ، روز اعلام  تبعیت و  وفاداری به اصل ولایت فقیه و روز نشان دادن علاقه و پیوند شدید قلبی و عملی به اسلام ناب محمدی (ص) و روز برائت از منافقان و دین ستیزان است. در روز 9 دی اقشار مختلف مردم و بویژه بسیجیان با تاسی به فرمایشات و تاکیدات ولی امر مسلمین عالم ، مقام معظم رهبری ، حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) در رابطه با اهمیت این روز تاریخی، دوشادوش ملت شریف ایران با حضور حماسی و دشمن شکن خود با الهام از آموزه های تعالی بخش نهم دیماه 88  و با برافراشتن علم صبر و بصیرت عاشورایی خود در جای جای استان عزیزمان ایلام که محل جانفشانی شهیدان در دفاع از انقلاب و رهبری است با جهاد کبیر در عدم تبعیت از شیطان بزرگ آمریکا اجازه نخواهند داد که خواب آشفته دشمنان در اجرای پروژه  نفوذ تعبیر شود  و به فتنه گران این نکته را گوشزد کنند که تا ابد در پیشگاه مردم خائن و شرمنده خواهند ماند و شرکت نکردن عده ای مغرض در مراسم گرامیداشت حماسه 9 دی آبروی رفته آنان را باز نخواهند گرداند. و حَسبوا اَلا تَکون فتنهٌ فَعَموا و صَموا (مائده آیه 71) ( و گمان کردند فتنه ای درکار نیست در نتیجه کور  و کر شدند .)

 

ارسال نظرات