خبرهای داغ:
ویژه برنامه سالگرد حماسه ۹ دی هشتم دی ماه با سخنرانی عزت الله ضرغامی، رئیس سابق سازمان صدا و سیما در میدان انقلاب اصفهان برگزار می شود.
کد خبر: ۸۷۹۷۵۷۲
|
۰۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۲
به گزارش خبرگزاری بسیج در اصفهان ، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان پیش از ظهر امروز در نشست خبری خود با اصحاب رسانه که به منظور تشریح و توضیح برنامه های سالگرد حماسه 9 دی برگزار شده بود، اظهار کرد: راه برون رفت ما از فتنه  و تقابل با فتنه ها تمسک به سیره اهل بیت است.

جعفر عسکری با بیان اینکه پشتیبانی از ولایت فقیه تنها  راه نجات کشور و اسلام در شرایط حاضر است، گفت: بزرگداشت هفتمین سالگرد حماسه 9 دی در اصفهان عصر روز هشتم دی ماه با سخنرانی مهندس عزت الله ضرغامی برگزار می شود.

عسگری با تاکید بر اینکه  که وظیفه اصلی ما در شرایط حاضر  تبیین ابعاد گسترده  و تشریح آثار منفی فتنه 88 برای نسل نوجوان و جوان است تصریح کرد: حرمت شکنی، هجمه به ارزش های دینی، عبور از خط قرمز های نظام جمهوری اسلامی، متهم ساختن نهادها و ارگان های نظام، شبه افکنی، مکدر ساختن اذهان عمومی کشور و تحمیل هزینه های گزاف اقتصادی تنها بخشی از آثار منفی فتنه 88 روی داده توسط فتنه گران است.

وی با بیان اینکه تشدید تحریم های ظالمانه  بخشی از آثار فتنه 88 علیه امت اسلامی ایران بود اظهار کرد: فتنه 88 در خارج از کشور نیز پیامدهایی از جمله تغییر ادبیات  آمریکایی ها و غربی ها علیه انقلاب اسلامی و ایران، امیدواری دشمن به نفوذ، باج خواهی در پرونده هسته ای ایران، افزایش امید  دشمن به بی ثباتی سیاسی ایران، ایجاد نگرانی در کشورهای وفادار به نظام جمهوری اسلامی ایران در صحنه جهانی  را در پی داشت.

*حماسه 9 دی خود معیاری برای انقلابی بودن و غیر انقلابی بودن است

عسگری خاطرنشان کرد: مردم ولایتمدار و با بصیرت اصفهان نیز همچون گذشته پیشتازانه در روز هشتم دی علیه فتنه و فتنه گران به پا خواستند  و کفن پوش راهپیمایی کردند،  براین اساس هفتمین سالگرد حماسه 9 دی امسال در روز هشتم دی در میدان انقلاب اسلامی شهر اصفهان برگزار می شود.

وی ابراز کرد: رمز ماندگاری حماسه 9دی  این است  که مردم در 9 دی حجت را بر همه تمام کردند و این حماسه جاودانه نشان داد  دشمن حقیقی استکبار است و عقبه های دشمن به سرکردگی  صهیونیست ها و امریکا  از نفوذ در بدنه ملت ایران مایوس شدند.

عسگری با اشاره به تشکیل هشت کمیته اصلی برای برگزاری هرچه باشکوه تر مراسم هفتمین سالگرد حماسه 9 دی گفت: کمیته های اطلاع رسانی، فرهنگی و هنری، فضاسازی و تبلیغات، بسیج دانش آموزی ، بسیج دانشجویی، بانوان  و مساجد از آن جمله هستند.

نمایندگان این کمیته ها در ادامه به تشریح و تبیین برنامه ها و ظایف خود پیرامون برگزاری هرچه باشکوه تر ویزه برنامه حماسه 9دی امسال پرداختند و همگی بر تلاش برای برگزاری منظم، منسجم و با محتوای غنی تاکید ورزیدند.

حجت الاسلام صالحیان مسئول کمیته مساجد و ائمه جماعات ضمن اشاره به اینکه فتنه امری نیست که محدود به زمان معاصر باشد و در طول تاریخ اسلام بارها اتفاق افتاده است، تصریح کرد: تجلیل و پاسداشت هوشیاری مردم و بصیرت آنها هدف اصلی از برگزاری سالگرد حماسه 9 دی است.

بهروز فرهمند نماینده کمیته اطلاع رسانی از صدا و سیمای استان  بر نصب العین قراردادن  فرامین و فرمایشات رهبری در برنامه های سه حوزه رسانه، خبر و  صدا و سیما  تاکید کرد و افزود: تنویر افکار عمومی، آشناسازی  نسل نوجوان، تحلیل و بررسی موضوعات بصیرتی  و تولید و پخش برنامه هایی مستندی و گفت و گویی در حوزه صدا و سیما در طول هفته بصیرت و ولایت از دیگربرنامه های مدنظر است.

وی بیان کرد: قریب به یک هزار دقیقه برنامه در سه حوزه خبر، صدا و سیما درباره فتنه 88 و حماسه 9دی دراین هفته آماده و پخش خواهد شد.

حجت الاسلام حسن بابایی مسئول تشکل های دینی سازمان تبلیغات اسلامی اضافه کرد: حضور گسترده  ائمه جماعات و مبلغان در برنامه هشتم دی ماه در میدان انقلاب و برگزاری ویزه برنامه 9دی با حضور هزار نفر از روحانیون در صبح نهمین روز دی ماه به محوریت قرارگاه جهاد کبیر از جمله برنامه های برنامه ریزی شده است.

وی به تهیه و برپا کردن نمایشگاه «پیچک انحراف»  با محوریت قراردادن  معرفی علف های هرز انقلاب در کنار درخت تنومند انقلاب اسلامی در طول سه دهه گذشته در انزار عمومی خبر داد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها