خبرهای داغ:
سردار رسول سنایی راد معاون سیاسی سپاه، در جمع بسیجیان که در حسینیه ناحیه مقاومت بسیج امام صادق (ع) برگزار شده بود در رابطه پیروزی جبهه مقاومت در فتح حلب گفت: فتح حلب یک پیروزی همه جانبه و منشا تحولات راهبردی در منطقه بود.
کد خبر: ۸۷۹۷۵۵۴
|
۰۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۹
به گزارش خبرگزاری بسیج در اصفهان ، سردار رسول سنایی راد معاون سیاسی سپاه ، در جمع بسیجیان سپاه ناحیه امام صادق (ع) که در حسینیه عاشقان ثار الله بسیج در ناحیه مقاومت بسیج امام صادق (ع) برگزار شده بود در رابطه پیروزی جبهه مقاومت در فتح حلب گفت: فتح حلب یک پیروزی همه جانبه و منشا تحولات راهبردی در منطقه بود.

معاون سیاسی سپاه در رابطه توطئه دشمن در ساخت و سازماندهی جریان تکفیری گفت: دشمنان با توطئه های مختلفی برای ضربه به اسلام ناب آمدند اما هیچ یک از فتنه ها اعم از کاریکاتور و ساخت فیلم موهن و… جواب که نداد هیچ بلکه افراد را کنجکاو کرد تا به اسلام حقیقی پی ببرند بنابراین دشمن به فکر نابودی اسلام از درون افتاد و جریان های تکفیری را سازمان دهی کرد.

وی در ادامه در رابطه سیاست دشمن از ایجاد جریان های تکفیری بیان کرد: این جریان ها با به کار بردن واژه های مقدس همچون جهاد و آلوده ساختن آن با جنایات به دنبال تقدس زدایی از شعائر اسلامی بودند به همین جهت واژه هایی همچون جهاد نکاح را نهادینه کردند تا فرهنگ مقدس جهاد را در ذهن ها مخدوش سازند.

سنایی راد در ادامه خاطرنشان کرد: آمریکا علاوه بر بازی با عقاید و خدشه دار کردن چهره اسلام ناب، با فروش عمده سلاح خود به کشورهای مسلمان به دنبال بهره برداری مالی بود علاوه بر اینکه با اینکار نابودی بلوک قدرت اسلام که در منطقه شکل گرفته بود و هر روز رو به پیشرفت بود را نابود ساخت و بیداری اسلامی را به سمت تکفیر و ارحاب سوق داد.

وی در ادامه افزود: نیروهای مقاومت و مسلمان آخرین نقشه دشمن را هم نقش برآب کردند و با پیروزی در جبهه شام و نابودی جریان تکفیری به دنیا نشان دادند اسلامی وجود دارد که هم عقلانیت دارد و هم از عزت و اقتدار بهره مند است.

سنایی راد در رابطه برکات آزادی حلب اذعان کرد: پس از آزادی حلب کشورهایی که برای نابودی مقاومت با یکدیگر متحد شده بودند دچار واگرایی شدند تا جایی که امروز ترکیه مجبور است بر سر میز مذاکره سه جانبه بنشیند و از عربستان و قطر جدا شود.

وی در ادامه تاکید کرد: دشمن به دنبال آن بود تا با تخریب سوریه و اشغال عراق به سراغ ایران بیاید و جمهوری اسلامی را نابود سازد در حالیکه امروز در دنیا به دلیل مبارزه جمهوری اسلامی با جریان سفاک سلفیت و پیروزی در این میدان نبرد، ایران و شیعه در جایگاه ویژه ای قرار دارد.

معاون سیاسی سپاه در ادامه افزود: جبهه مقاومت نه تنها اقتدار نظامی اش را به رخ جهان کشید بلکه از لحاظ اخلاقی با وجود آنکه گروهک های خونریز تکفیری پس از تصرف هر منطقه شیعیان را قتل عام می کردند جبهه مقاومت به آنان امان داد تا به شهرهای خود باز گردند و در عوض عزیزانی که در فوعه و کفریا در محاصره بودند را با اسرای تکفیری مبادله کرد.

وی در ادامه تاکید کرد: با آزاد شدن تکفیری ها و بازگشت به میهن خود هیمنه ی پوشالی این گروهک ها در چشم همه دنیا نابود شد و ابهتی که در چشم مردم ساخته بودند از بین رفت.

سنایی راد در رابطه راهبرد دشمن برای نابودی جمهوری اسلامی اذعان کرد: از سال ۸۸ دشمنان با بررسی نقاط ضعف مسئولین نظام و آن هایی که بر سر سفره نظام بودند برآن شد تا آن ها را به اختلافات داخلی سرگرم کند و با رمز تقلب و آشوب خیابانی نظام را سرکوب کند.

وی در ادامه افزود: دشمنان برای پیروزی در این نقشه شوم به نماد سازی و مقدس سازی جریان قتنه گر روی آوردند و بر کشتگان نام شهید نهادند و در حالی که تعدادشان به ۳۰ مفر هم نمی رسید عدد ۷۲ تن را بر آن نهادند و در خیابان ها با وجود اینکه عمده این جریان را بهائی هایی که اعتقاد به خدا ندارند تشکیل می دادند تکبیر می گفتند.

معاون سیاسی سپاه در رابطه نقش ۹ دی در نقش برآب کردن توطئه های دشمن گفت: باز هم دشمن همانند جنگ تحمیلی در کنار محاسبات دقیق یک عامل را فراموش کرد و آن هم امام حسین علیه السلام بود لذا به دلیل اینکه دشمن کار نظام را تمام شده می دید جرات کرد به مقدسات به صورت علنی اهانت کند و ماهیت خود را بر ملا سازد.

سنایی راد در پایان افزود: وجدان ملت پس از تماشای آن حوادث رفت بار بیدار و خون شان به جوش آمد و همان جا فتنه را در هم کوبیدند اما باید مراقب فتنه های بعدی بود چراکه دشمن پس از فتنه ۸۸ برای انتقام به تشدید فشار و تحریم روی آورد اما مردم انقلابی هر تهدیدی را همچون داعش به فرصت تبدیل می کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها