مجتبی عبداللهی
بیانیه سازمان بسیچ هنرمندان استان ایلام/
نهم دی ماه سال 1388، جشن بلوغ فکری و شخصیتی نظام اسلامی بود.در آن روز مردم کشورمان نشان دادند که دشمنان خود وانقلاب را به خوبی می شناسند.
کد خبر: ۸۷۹۷۴۹۲
|
۰۶ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج، سازمان بسيج هنرمندان  استان ايلام ،بمنظور گراميداشت حماسه 9 دي بيانيه اي صادر كرد.متن بيانيه به شرح ذيل است:

«مردم عزیز ما در روز نهم دی، آنچنان عظمتی از خود نشان دادند که دنیا را خیره کرد.»مقام معظم رهبری(مدظله العالي)

تا تاریخ زنده است،حماسه بی بدیل 9 دیماه 1388 فراموش نخواهد شد،در این روز مردم؛ با بصیرتی عاشورایی، با نظام اسلامی بیعتی تازه کردند؛ که در آن نام پر صلابت رهبر فرزانه انقلاب حضرت آیت الله العظمی  امام خامنه ای(دامت برکاته) همچون ستاره ای پُر فروغ در قلوب مؤمنان به اسلام ؛ قرآن و انقلاب اسلامی طنین انداز شد.

روز نهم دی ماه، در تاریخ انقلاب اسلامی با عنوان روز «بصیرت» به یوم الله تبديل شد و درتاریخ جهان براي هميشه ماندگار گردید، چراكه بار دیگر با بصیرت امام بیدار دلان، حضرت امام خامنه ای(مد ظله العالی) توانست ،فتنه ای دیگر از هزاران تلاش نافرجام دشمنان نظام برای به خطر انداختن اصل نظام ناکام گذارد و  مردم  فهيم ايران اسلامي نيز با حضور خودجوش خود در سراسر کشور مشروعیت سیاسی نظام اسلامی ایران را به جهانیان اعلام نمودند.

نهم دیماه ،روز نمایش عظمت انقلابی گری و بصیرت افزایی ملت ایران به جهانیان است. روزی که مردم با شعارهای انقلابی خود؛ راه خود را از فتنه گران رو سیاه تاریخ انقلاب اسلامی، که قصد فریب مردم را داشتند جدا کردند.

فتنه گران خودفروخته ای که ناآگاهانه و بر طبق اصولی کورکورانه قصد داشتند تا موجودیت انقلاب اسلامی را به دشمنان تشنه به خون انقلابیون جان برکف و بیداردل و دستان آغشته به خون شهدای والامقام جنگ تحمیلی وانقلاب اسلامی؛ هدیه دهند .

 خیال پوچي که در نهم دی ماه با حرکت انقلابی مردم خنثی شد و اینک با گذشت 7 سال از آن واقعه عظيم، با اعترافات سردمداران،دیپلماسی«وطن فروشی» به نقطه ای ختم شده است که حقانیت مردم انقلابی و بصیر ایران اسلامی را به جهانیان گوشزد می کند.

  نهم دی ماه سال یک هزار و سی صد و هشتاد و هشت، جشن بلوغ فکری و شخصیتی نظام اسلامی بود.در آن روز مردم كشورمان نشان دادند كه دشمنان خود و انقلاب را به خوبی می شناسند ،چراكه مردمي با بصیرتند و در میان گرد و غباری که فتنه گران به پا کرده اند هرگز، نه گمراه مي شوند و نه دست از پشتيباني ولایت فقیه  بر می دارند .

براستي كه مسلمانان انقلابی ایران نشان دادند که فرمايش حضرت امام (ره) را که فرمودند: «پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت آسیب نرسد» به خوبی  درك كرده و  در عمل نيز همواره به آن معتقد و پایبند هستند .

اینک در آستانه 9 دی ، عده ای مصلحت طلب که سر در برف گمراهی فرو برده و حاضر به عقب گرد، از مواضع پُر اشتباه خود نیستند با گرفتن ژست روشن فکری؛ در تریبون رسانه های خودفروخته و گروه های اجتماعی فضای مجازی؛حامی «فروش وطن»، فتوای عدم شرکت در راهپیمایی 9 دی را صادر می کنند.

زهی خیال باطل به آن دسته از زراندوزان منصب دوست باید اعلام کرد که؛ دیو چو بیرون رود ،فرشته درآید.

جای بسی تأسف است که برخی مقامات سیاسی ـ اداری استان خود را درکنار مردم نمی بینند و با اعلام برائت از راهپیمایی مردمی که به حمایت از رهبر فرزانه انقلاب اسلامی ؛ مولا و مقتدای بی بدیل امت اسلام ،در روز 9 دی به خیابانها خواهند آمد، هنوز خود را صاحب منصب این مردم می داند .

اعلام برائت از شرکت در این راهپیمایی از سوی برخی مدیران شیرین عقل و ساده لوح استانی تنها حرکتی نابخردانه در جهت آب به آسیاب دشمن ریختن و تلاشی برای مهیا کردن خوراک تبلیغاتی و زنده گذاشتن رسانه های معاند و دشمنی با نظام مقدس جمهوري اسلامی است.

در این روزهای سخت که به یاری پروردگار متعال روز به روز به حقانیت مردم هوشیار و با بصیرت انقلابی افزوده می شود، به اعضای کارناوال مضحکی که با پرچم «برجام» قصد خلق معجزه قرن را داشتند و اینک روسیاه و فریب خورده از وعده های توخالی شیطان بزرگ؛ می گوییم: تنها راه سرفرازی کشور و نظام مقدس انقلابی تبعیت و اطاعت ازرهبری فرزانه انقلاب اسلامی و دوشادوش بودن با مردم بصیر و انقلابی در روز 9 دی ماه 1395 خواهد بود.

روز نهم دی در واقع روز نه گفتن ملت ایران به سران فتنه و آری گفتن به نظام مقدس جمهوري اسلامی و بیعت مجدد مردم با آرمان های والای حضرت امام خمینی(ره) و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی است ، مردم در این روز،تیرخلاص را به سران فتنه شلیک و پشت پیکر نامبارک فتنه را به خاک مالیدند.

مردم فهیم و انقلابی ایران اسلامی بخصوص هنرمندان بسیجی استان شهید پرور ایلام به همراه تمامي اقشار و گروه ها ، حماسه 9 دی را نماد عزّت، استقلال و بصیرت مردمی دانسته و تا پای جان برای حفظ اصول اسلام و آرمان‌های انقلابی ایستاده اند و به دشمنان اسلام و انقلاب اعلام مي دارند که اگر دشمن در برابر دین آنها بایستد در برابرتمام دنیای آنها خواهند ایستاد.

به همین مناسبت سازمان بسیج هنرمندان استان ایلام با بصیرتی ولایی ، هنری و با ایمان به راه شهیدان و اصول اسلام و آرمانهای انقلاب اسلامی ضمن دعوت از آحاد مردم استان ایلام جهت  شرکت در راهپیمایی روز 9 دی ، اعلام ميدارد که شرکت در این راهپیمایی، لیاقت با مردم بودن رامیخواهد و کسانی که سودای فروش وطن بی چون و چرا به آمریکای زبون را دارند هرگز نخواهند توانست به حلاوت این قُرب دست پیدا کنند.

 

 

 

 

 

ارسال نظرات