امام جمعه هرات گفت:گرامیداشت 9 دیماه که در مقام اهمیت و برجستگى، اگر بیشتر از یوم الله 22 بهمن نباشد، کمتر از آن نیست.
کد خبر: ۸۷۹۷۴۴۶
|
۰۶ دی ۱۳۹۵ - ۰۱:۵۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خاتم، امام جمعه هرات در جلسه شورای اداری شهرستان خاتم با گرامیداشت 9 دیماه اظهار داشت: 9 دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت است.

حجت الاسلام جعفری ضمن گلایه از مسئولین شهرستان جهت عدم برگزاری جلسه ای جداگانه برای 9 دیماه گفت: توقع داشتیم برنامه ای در خور و شایسته 9 دیماه در شهرستان برگزار و درباره بزرگی این حماسه انقلابی تبادل نظر صورت گیرد.

وی افزود: گرامیداشت 9 دیماه که در مقام اهمیت و برجستگى، اگر بیشتر از یوم الله 22 بهمن نباشد،کمتر از آن نیست، چرا که 9 دى بیش از هرچیز، درذات خود نشانگر دلبستگى تام مردم ایران به نظام مقدس اسلامى و پایبندى ملت به آرمان‏انقلاب و رهبرى است.

جعفری افزود: 9 دیماه مسئله ای فراجناحی است،حماسه ای که با هوشیاری و روشنگری رهبر انقلاب و حضور مردم در صحنه خلق شد و امروز باید بدون تعصب و نگاه جناحی و حزبی مورد تفسیر و تحلیل قرار گیرد.

وی خاطر نشان کرد:جریانی که در 9 دی بود فرای جناح اصلاحات یا اصولگرا بود و صاحب آن نظام بود نه جریان های خاص! و اینکه چرا برخی سران اصلاح طلب اسمی از فتنه نمیبرند جای بسی سوال است؟

امام جمعه هرات در ادامه اظهار داشت: فتنه 88 آتشی بود که دشمنان قسم خورده انقلاب بر جان مردم انداختند و با همراهی بعضی از خواص بی بصیرت بر شعله های آن افزوده شد. و با لشکر کشی در خیابان ها و شعارهای ضد انقلابی اهداف دشمن برای مردم ولایتمدار شناخته تر شد.

وی افزود: رهبرمعظم انقلاب در جریان فتنه چند بار تذکر و هشدار دادند و از سران فتنه خواستند که راه خود را از ضد انقلابیون جدا کنند ولی آنان فقط سکوت کردند و هنوز هم برخی ها اصلا فتنه را قبول ندارند.

جعفری بر تبیین حماسه 9 دی برای نسل جوان و روشنگری برای دور کردن آنان از خطرات و حربه‌های دشمنان تاکید کرد.

در ادامه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خاتم با گرامیداشت 9 دیماه ،مهم ترین ویژگی 9 دی را بصیرت و هوشیاری ملت ایران در برابر دشمن دانست و گفت: این روز تاریخی یادآور دشمن شناسی ملت ایران اسلامی است.

سرهنگ حسین آزادی نژاد اظهار داشت: اصلی ترین هدف دشمن در فتنه 88 از بین بردن ماندگاری انقلاب بود.

ارسال نظرات