برای اولین بار به همت ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهرود
در ایام الله 9 دی، برای اولین بار به همت ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهرود یادواره هزار شهید شهرستان شاهرود برگزار می شود.
کد خبر: ۸۷۹۷۴۰۲
|
۰۵ دی ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۳
مسئول مرکز حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سپاه شاهرود در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با گرامیداشت ایام الله نه دی با اشاره به برگزاری اولین یادواره بیش از هزار شهید شهرستان شاهرود اظهار کرد: با توجه به ایام الله نه دی یادواره هزار شهید شهرستان شاهرود با شعار (راه شهیدان راه بصیرت) برگزار می شود.

کمیل قندهاری افزود: این برنامه در سالروز حماسه مردم ایران در روز پنجشنبه نه در ماه 1395، بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد و حسینیه اعظم مدرسه قلعه شاهرود برگزار می شود.

وی خاطر نشان کرد: سخنران این مراسم آیت الله سیفی از اساتید انقلابی حوزه علمیه قم هستند و اجرای مداحی و برپایی نمایشگاه و برنامه های مختلف فرهنگی از دیگر کارهای اجرایی در این مراسم است.

قندهاری تصریح کرد: این برنامه با هدف زنده نگهداشتن یاد و شهدا و در سالروز حماسه 9 دی مردم شاهرود برگزار می شود چرا که شهدا بصیرت داشتند و مردم شاهرود در همه صحنه ها حضور داشتند و در سال 88 هم مردم شاهرود از 7 دی تا 11 دی ماه هر روز در صحنه حضور داشتند و این مراسم در تداوم آن حماسه تاریخی برگزار می گردد.

وی با دعوت از همه اقشار برای حضور در مراسمات یوم الله 9 دی شهرستان گفت: حضور در این مراسمات تحقق اهداف شهدا در ادامه دادن راه آنان و بصیرت افزایی در جامعه است و حضور تعظیم شعائر دینی است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها