فرماندار تربت جام با بیان اینکه بعد از فتنه 88 مردم احساس کردند به باورهاي ديني و اعتقادي آنها توهين شده و جايگاه ولايت و امامت امت آسيب ديده است با خلق حماسه نهم دي تجديد بيعت و ميثاق مجددي با آرمان مقدس امام(ره)، شهيدان و رهبري کردند.
کد خبر: ۸۷۹۷۳۶۸
|
۰۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۲
مهندس علي رستمي با گراميداشت فرا رسيدن حماسه نهم دي در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی، اظهار داشت: نهم دي روز تجلي خروش ملت براي دفاع از اعتقادات، ولايت و امامت امت است.

وی تصریح کرد: بعد از فتنه انگيزي هاي سال 88 مردم احساس کردند به باورهاي ديني و اعتقادي آنها توهين شده و جايگاه ولايت و امامت امت آسيب ديده و چهره نظام مخدوش شده است.

وي افزود: بنابراين مردم براي دفاع و صيانت از باورهاي ديني و اعتقادي و جايگاه ولايت و نيز اصل نظام اسلامي و با خلق حماسه نهم دي تجديد بيعت و ميثاق مجددي با آرمان مقدس امام(ره)، شهيدان و رهبري کردند.

وي خاطرنشان کرد: معتقديم گراميداشت این رويداد مهم در تقويم مناسبت هاي جمهوري اسلامي ايران به اتحاد، همدلي و وحدت همه نيروها و جناح هاي وفادار به نظام و انقلاب کمک می کند.

فرماندار تربت جام تأکید کرد: نهم دي روز دفاع از نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران است و همه بايد ضمن شرکت در محافل و مجالسی و که بدین منظور برگزار مي شود حضور پرشور و منسجمی داشته باشند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها