خبرهای داغ:
مدیرکل فرودگاه های خراسان جنوبی گفت: فرودگاه در یک استان و منطقه ای به خصوص در مناطقی که از مرکز کشور و مراکز اقتصادی دور باشد باعث رونق اقتصادی ، فرهنگی و اتصال مردم با منابع مالی، فرهنگی و دینی است.
کد خبر: ۸۷۹۷۳۶۵
|
۰۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، هادی سلامی ظهر امروز در دیدار کادر سپاه حفاظت هوایی، مدیرکل و کارکنان اداره فرودگاه های استان به مناسبت سالروز تأسیس سپاه حفاظت هوایی در کشور با حجت الاسلام والمسلمین عبادی نماینده ولی فقیه در استان اظهارداشت: فرودگاه در یک استان و منطقه ای به خصوص در مناطقی که از مرکز کشور و مراکز اقتصادی دور باشد باعث رونق اقتصادی ، فرهنگی و اتصال مردم با منابع مالی، فرهنگی و دینی است.

وی عنوان کرد: خراسان جنوبی دارای این خاصیت است که از مسیر جاده ها و زمینی فاصله زیادی با مرکز کشور دارد و فرودگاه مکانی است که می تواند این اتصال فیزیکی را برای مردم ایجاد کند و باعث حضور مدیران و سرمایه گذاران و رونق اقتصادی، فرهنگی و دینی می شود .

سلامی ادامه داد: تمام نهادها و ارکانی که در بحث ایمنی و تخصصی فرودگاه کار می کنند نهادهای مختلفی از جمله شرکت فرودگاه های کشور، شرکت هواپیمایی استان، فرماندهی پلیس هواپیمایی، گذرنامه و گمرک حضور دارند. در مجموعه فرودگاه های استان همدلی وجود دارد و خدمت به مردم متدین و عزیز خراسان جنوبی افتخار همه ما است.

وی خاطرنشان کرد: پرواز عتبات که از فرودگاه ها اتفاق می افتد افتخار داریم که میزبان زائران بزرگوار هستیم.

مدیرکل فرودگاه های استان ضمن گرامیداشت سالگرد استقرار یگان هواپیمایی سپاه در فرودگاه های کشور افزود: از عزیزانی که با جانفشانی، حسن خلق و رعایت شئونات اسلامی امنیت و آرامش را برای مردم فراهم می کنند سپاس گزاریم.

وی ادامه داد: در چند سال گذشته توجه خاصی از ستاد فرودگاه های کشور به استان شده است واعتبارات خوبی تخصیص یافته و در جهت ارتقاء سطح خدمت رسانی در فرودگاه ها صرف شده که نسبت به سال های قبل بی سابقه بوده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها