امام جمعه شهرستان باخرز سه عامل خدا، ولایت فقیه و مردم را اساس حفظ انقلاب در جریان فتنه 88 دانست و گفت این سه عامل، طومار چنین حرکت موذیانه ای را در نهم دیماه در هم پیچاند و انقلاب ما با استحکامی محکم تر از قبل بار دیگر بیمه حمایت مردمی شد.
کد خبر: ۸۷۹۷۳۶۴
|
۰۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، حجت الاسلام والمسلمین مهدی امجدی زاده، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی، با بیان اینکه جدی ترین مرحله  سنجش وابستگی مردم به انقلاب در جریان فتنه ۸۸ رقم خورد، گفت:در جریان فتنه 88 و حووادث بعد از انتخابات، عده‌ای فریب خورده مترصد این بودند که کشور را در لبه پرتگاه قرار دهند تا همین گرفتاریهای کشورهای منطقه برای کشور عزیز ما رقم بخورد و این کوته فکران مست قدرت بهره ی خودشان را ببرند.

وی افزود: شیطنت های تقابلی با نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، نشانه حقانیت و تاثیر گذاری ژرف انقلاب ما در تمام دنیاست و به فرموده  حضرت علی علیه السلام که«ألا و لا يحمل هذا العلم إلا أهل البصر و الصبر»، به دوش کشیدن بار انقلاب و علم استقلال هم بصیرت می خواهد و هم صبر، که بصیرت آن به فهم عمیق تمام جریانات و خطوط است اما صبر همیشه به سکوت نیست و گاهی صبر برای دفاع انقلاب، همان فریاد زدن و به میدان آمدن است که مردم فهیم و شجاع ما در نهم دیماه سال ۸۸ بصیرتشان را با چنین صبری آمیخته و با حضورشان انقلابشان را از درون و برون تثبیت کردند.

امام جمعه باخرز، سه عامل خدا، ولایت فقیه و مردم را اساس حفظ انقلاب در جریان فتنه 88 دانست و ادامه داد: این سه عامل، طومار چنین حرکت موذیانه ای را در نهم دیماه در هم پیچاند و انقلاب ما با استحکامی محکم تر از قبل بار دیگر بیمه حمایت مردمی شد لذا ۹ دی، جریانی تاریخی و تاریخ ساز شد و به همین دلیل است که زاویه داران با انقلاب از سالروز آن و بازگو کردن خاطرات مربوط به حوادث فتنه 88 هراس دارند.

حجت الاسلام امجدی زاده، جریان انتخابات را بهانه فتنه گران برای توطئه علیه نظام دانست و افزود:اگر در خوشبینانه ترین حالت گمان کنیم که سران فتنه ضد انقلاب نبودند، باید این نکته را بدانیم که آنها کاری کردند که ضد انقلاب قدرت و قوت پیدا کرد و به بر اندازی نظام جمهوری اسلامی ایران امیدوار شد.
 
وی ادامه داد: آنها با شعار هایی که در فتنه سر دادند، اصل نظام و ولایت فقیه را نشانه رفته بودند ولی حرکت حماسی مردم در 9 دی، تمام توطئه های آنها را نقش بر آب و دشمنان انقلاب را از قبل ناامید تر کرد.
 
امام جمعه باخرز ابراز داشت: حمایت مقتدرانه و آگاهانه ملت بزرگ ایران از نظام اسلامی، مقدسات دینی و ولایت فقیه در حماسه نهم دیماه موجب یاس و ناامیدی دشمنان و بدخواهان ملت و نظام اسلامی ایران شد و نشان داد که فتنه انگیزی و توطئه گری در این مملکت مورد خشم و غضب قرار می گیرد.

 
ارسال نظرات
پر بیننده ها