فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اشکذر با اشاره به اينكه مردم ايران در 9 دي ماه سال 88 حماسه‌اي عاشورايي آفريدند،گفت: اين روز نماد پايمردي و ولايتمداري مردم ايران اسلامي است.
کد خبر: ۸۷۹۷۲۹۷
|
۰۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۷

سید اسدالله امامی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اشکذر در گفت و گو اختصاصي با خبرنگار بسيج درباره 9 دي گفت:مردم ولايتمدار ايران اسلامي در اين روز نشان دادند كه همواره براي دفاع از آرمان‌هاي انقلاب اسلامي در صحنه هستند و حتي ذره‌اي از آرمان‌هاي اوليه خود دور نشده‌اند.

وي از روز 9 دي با عنوان يك روز تاريخي ياد كرد و ادامه داد: سال 88 در كشور شاهد فتنه‌اي بوديم كه آثار مخربي را براي ما در كشوربه همراه داشت اما مردم با حضور حماسي خود در حماسه 9 دي بساط فتنه را جمع كردند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اشکذر بيان داشت: مردم در اين روز به دشمنان جمهوري اسلامي ايران فهماندند كه براي آنها حراست و حمايت از انقلاب يك اصل است، اصلي كه خدشه‌ناپذير بوده و كسي نمي‌تواند به آن ضربه وارد كند.

وي ادامه داد: دشمن در آن ايام با تمام ابزارهاي خود به دنبال براندازي نظام جمهوري اسلامي ايران بود اما حضور حماسي مردم به آنها ثابت كرد كه مردم ايران همچنان انقلابي هستند و بر اساس باور و اعتقادات خود حراست از نظام جمهوري اسلامي ايران را اصلي مي‌دانند كه نبايد از آن دور ماند.

امامی از اين حضور با عنوان يك بصيرت، خودآگاهي و موقعيت‌شناسي ياد و تصريح كرد: اين حركت خودجوش نشان از بيداري جامعه اسلامي ايران بر حول محور ولايت فقيه است.

وي اضافه كرد: با وحدتي كه هم‌اكنون ايجاد شده، جمهوري اسلامي ايران و اسلام ناب محمدي (ص) مي‌تواند به عنوان الگويي براي ساير كشورها به حساب آيد.

ارسال نظرات