نبود مرکز معاینه فنی خودروها در شهرستان خاتم به نوعی سبب نارضایتی رانندگان و مالکان خودروها را فراهم آورده است.
کد خبر: ۸۷۹۷۲۸۵
|
۰۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خاتم، شهرستان خاتم با وجود تردد بسیار زیاد خودروهای سبک و سنگین، از داشتن مرکز معاینه فنی خودروهای پلاک عمومی محروم است و این خود به نوعی اسباب نارضایتی در حوزه این خدمت عمومی تبدیل شده است.

با توجه به حجم موجودی خودرو در این شهرستان و اتصال راه‌های منتهی به مرز دو استان دیگر، وجود چنین مرکزی برای شهرستان ضروری می باشد.

یکی از رانندگان شهرستان که از نبود مرکز فنی معاینه خودرو گلایه دارد در گفتگو با خبرنگار  مااظهار داشت: مسئله نبود مرکز معاینه فنی دراین شهر خود یک مشکل است و مشکل بعدی، مراجعه به مسافت طولانی در مرکز استان برای اخذ آن می باشد.

محمد محمودی راننده ای دیگر می‌گوید: من راننده خودروسواری هستم و اگر برای اخذ معاینه فنی به مرکز استان مراجعه کنم، جدایی از خطرهای موجود در مسیر، باید هزینه‌ سوخت و سایر هزینه‌های جانبی را متحمل شوم.

در ادامه گزارش به سراغ شهردار شهرستان رفتیم و درباره این مشکل با وی به گفتگو نشستیم:

راه اندازی مرکز معاینه فنی شماره یک ظرف یکماه آینده در شهرستان خاتم

شهردار هرات از راه اندازی مرکز معاینه فنی شماره یک تا اخر دیماه خبر داد و اظهار داشت: با توجه به نارضایتی رانندگان هراتی و برای رفاه حل آنان، شهرداری و شورای شهر درصدد حل این مشکل برآمدند و با پیگیری های شبانه روزی این معضل تا اخر دیماه برطرف خواهد شد.

علی صادق زاده گفت: کلیه امکانات مرکز معاینه فنی از تجهیزات تا وسایل جانبی آماده است فقط باید کارت معاینه از تهران صادر شود.

صادق زاده گفت: بر طبق فراخوان شهرداری هرات و استقبال بی نظیر مردم از راه اندازی مرکز معاینه فنی شماره دو ،این مرکز نیز ظرف ماه های آینده به بهره برداری خواهد رسید.

شهردار هرات علت راه اندازی شعبه دوم را ایجاد حس رقابت بین دو مرکز و ارائه خدمات مطلوب به همشهریان عنوان کرد.

ارسال نظرات