امام جمعه هرات با اشاره به خدمات زیاد بنیاد برکت در راستای محرومیت زدایی گفت: بنیاد برکت بازویی توانمند در راستای اشتغالزایی و کارآفرینی است.
کد خبر: ۸۷۹۷۲۶۹
|
۰۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خاتم، امام جمعه هرات گفت: آثار خدمات بنیاد برکت در همه مناطق محروم دیده می شود از جمله در شهرستان خاتم که خدمات ارزنده ای از جمله ساخت دو باب مدرسه به طور کامل در هرات و مروست و همچنین مشارکت در ساخت یک باب مدرسه عشایری در هرات را در این راستا انجام داده است.

حجت الاسلام محمد علی جعفری گفت: با رایزنی هایی که در این زمینه صورت گرفته است موافقت ساخت دو باب مسجد نیز در مناطق محروم شهرستان از جمله روستای بوروئیه و برزگر و همچنین ساخت یک باب مدرسه سه کلاسه در روستای توتک به نام مدرسه ابوالفضل(ع) گرفته شده است که باید مسئولین شهرستان در راستای اخذ مجوزات لازم و عملیاتی شدن این پروژه ها اقدامات لازم را انجام دهند.

وی با بیان اینکه یکی از وظایف اصلی حاکم و حکومت اسلامی رسیدگی به نیازمندان است افزود: توجه ویژه به روستاها که بخش تولیدی مهمی را در کشور بر عهده دارند با انجام زیرساختهای مناسب، گرد و غبار فقر را از چهره مردم زحمت کش روستا می زداید.

امام جمعه هرات خاطر نشان کرد: با نگاه ویژه به روستاها از مهاجرت معکوس روستانشینان به شهرها و همچنین حاشیه نشینی جلوگیری کرده و با فراهم ساختن نیازهای آنها موجبات اشتغالزایی و کارآفرینی را برای آنها به وجود بیاوریم.

حجت الاسلام جعفری با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اقتصاد مقاومتی اظهار کرد: با فراهم کردن زیرساختها علاوه بر خودکفایی در زمینه های اقتصادی موجبات نیرومندی و توانمند سازی این بخش را به وجود آوریم.

ارسال نظرات