خبرهای داغ:
آیت‌الله علوی گرگانی:

تفرقه موجب ضعف در گروه‌های مقاومت و مردم عراق می‌شود

یکی از مراجع تقلید بابیان اینکه تفرقه موجب ضعف در گروه‌های مقاومت و مردم عراق می‌شود، گفت: من به همه‌ کسانی که در خط مقدم و پشتیبانی جنگ نابرابر کفر علیه ایمان در عراق با دشمن در حال مبارزه هستند، نصیحت می‌کنم ایمان به خدا را به‌ عنوان کلمه واحده همواره به یاد داشته باشید و درصورتی‌که چنین عمل کنید بر همه دشمنان پیروز خواهید شد.
کد خبر: ۸۷۹۷۲۱۳
|
۰۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۱
تفرقه موجب ضعف در گروه‌های مقاومت و مردم عراق می‌شود
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، آیت‌الله سید محمدعلی علوی گرگانی در دیدار با شیخ عارف الاسدی و جمعی از اعضای دفتر عصائب اهل حق اظهار کرد: ما دنبال حق هستیم و آن چیزی که در کشور عراق بیش‌ از پیش مهم محسوب می‌شود، دنبال کردن حق است که از مهم‌ترین عوامل برای پیروزی علیه دشمن است.

وی بابیان اینکه تفرقه موجب ضعف در گروه‌های مقاومت و مردم عراق می‌شود، تصریح کرد: من به همه‌کسانی که در خط مقدم و پشتیبانی جنگ نابرابر کفر علیه ایمان در عراق با دشمن در حال مبارزه هستند، نصیحت می‌کنم ایمان به خدا را به‌عنوان کلمه واحده همواره به یاد داشته باشید و درصورتی‌که چنین عمل کنید بر همه دشمنان پیروز خواهید شد.

این مرجع تقلید با اشاره به حدیثی از نبی مکرم اسلام (ص) در ارتباط با جنگ مسلمین با دشمنان که فرمودند نترسید ما با شما هستیم چون‌ که خدا با ماست بیان کرد: حرکتی که برای خدا باشد حق است و این وعده قرآن است و مصداق آن را ما در جنگ سوریه با دشمنان اسلام شاهد بودیم.

آیت‌الله علوی گرگانی با تأکید بر اینکه در سوریه شاهد پیروزی حق علیه باطل هستیم، ابراز امیدواری کرد که به‌زودی شاهد پیروزی عراق و سوریه باشیم و مسلمانان این پیروزی را جشن بگیرند.

وی ادامه داد: از خداوند می‌خواهیم یاری کند با کسانی که در راه خدا جهاد می‌کنند و از محبان اهل‌بیت (ع) به شمار می‌روند، دیدار کنیم و به زیارتشان نائل آییم.

این مدرس خارج فقه و اصول حوزه علمیه قم در بخش پایانی سخنان خویش ضمن ارسال سلام و درود برای شیخ قیص خزعلی، گفت: امیدواریم به‌زودی بتوانیم دبیر کل مصائب اهل حق را در صحت و سلامتی دیدار کنیم.
ارسال نظرات