نماینده سابق شهرستانهای قدس،شهریار و ملارد در مجلس؛

مشاور رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در امور فرزندان شاهد کشور منصوب شد

خبرگزاری بسیج: نماینده سابق مردم شهرستانهای قدس، شهریار و ملارد به عنوان مشاور رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در امور فرزندان شاهد کشور منصوب شد.
کد خبر: ۸۷۹۷۱۴۸
|
۰۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۰

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ حجت الاسلام والمسلمین شهیدی محلاتی، نماینده ولی فقیه و رئیس بنیاد شهید وامور ایثارگران، در حکمی، حسین گروسی نماینده سابق شهرستانهای قدس، شهریار و ملارد را به عنوان مشاور خود در امور فرزندان شاهد کشور منصوب کرد.

در بخشی از این حکم آمده:

حسب تجارب، شایستگی، تعهد و وابستگی جنابعالی با جامعه هدف و به منظور شناسایی استعدادها، توانمندی ها و ظرفیت های علمی،  فنی، هنری و... فرزندان محترم شاهد، به موجب این حکم جنابعالی به عنوان مشاور رئیس بنیاد شهید وامور ایثارگران، در امور فرزندان شاهد منصوب می شوید، امید است با اتکا به خداوند متعال در تحقق اهداف والای انقلاب اسلامی موفق و منصور باشید.

گفتنی است که "حسین گروسی متولد سال 1343بیجار، است. نماینده مردم شهرستانهای قدس، شهریار و ملارد در مجلس شورای اسلامی در دوره های هشتم، نهم و دهم، عضو و نایب رئیس اولین دوره شورای اسلامی شهرقدس، فرماندار شهرستان بیجار، بخشدار گلستان، رییس بنیاد شهید شهرستان های قدس، شهریار و ملارد از جمله مسئولیت های وی در دوره های مختلف بوده است.   

ارسال نظرات
آخرین اخبار