نماینده سابق مجلس در گفت و گو با «بسیج»:
سلطانی گفت: کسانی که ساکت در فتنه و یا طالب فتنه بودند هردو مشتاق این هستند و برخی دیگر نیز رفع حصر را مطرح می‌کنند که این رفتارها بیانگر این است که می‌خواهند به‌گونه‌ای موضوع فتنه در جامعه کمرنگ شود.
کد خبر: ۸۷۹۷۰۱۵
|
۰۷ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۰
عطاءاالله سلطانی صبور نماینده سابق مجلس در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج باتوجه به پیش روبودن حماسه نه دی و روز بصیرت و میثاق امت با ولایت تاکید کرد: رهبری معظم انقلاب بیان کردند که فتنه خط قرمز است و مسئولین سه قوه و نمایندگان و وزرا و سایر مسئولین سیاسی کشور باید در این راستا ولایت مداری خود را نشان دهند و مقابله با فتنه را به عنوان یک خط قرمز به صورت عملی در اقدامات، انتصابات، سخنرانی‌ها و ... برای خود ترسیم کنند.

نماینده سابق مجلس تصریح کرد: کسانی که ساکت در فتنه و یا طالب فتنه بودند هردو مشتاق این هستند و برخی دیگر نیز رفع حصر را مطرح می‌کنند که این را در علن یا درخفا می‌گویند که این رفتارها بیانگر این است که می‌خواهند به‌گونه‌ای موضوع فتنه در جامعه کمرنگ شود؛ همچنان که چندی پیش در زمان معرفی سه وزیر پیشنهادی دولت به مجلس، یکی از نمایندگان اعلام می‌کند که تا کی قرار است موضوع فتنه مطرح شود که این مسئله نیز نشان می‌دهد برخی دنبال ساکت کردن این موضوع هستند.

سلطانی با تاکید بر نقش رسانه‌ها در پررنگ کردن این موضوع گفت: رسانه‌های انقلابی که دل در گرو انقلاب و ارزش‌های انقلاب دارند نباید بگذارند این موضوع که مطالبه عموم جامعه نیز است به فراموشی سپرده شود.

نماینده سابق مجلس بابیان اینکه از دید مقام معظم رهبری رفتار فتنه گران غیرنجیبانه بود گفت: فتنه گران مشکلاتی را برای کشور ایجاد کردند که قابل ببخش نیست البته کرامت انقلاب اسلامی است که با آنها به صورت کریمانه برخورد کرده است.

ارسال نظرات