خبرهای داغ:
با حضور مسئول نمايندگي ولي فقيه در سپاه امام علی بن ابی طالب(ع)؛
طی مراسمی با حضور حجت الاسلام و المسلمین سيد حسن اكبري مسئول دفتر نمایندگي ولی فقیه در سپاه استان قم، حجت الاسلام عليرضا ارجمندي به عنوان مسئول جديد نمايندگي ولي فقيه در لشكر عملياتي مردم پايه 17 علي بن ابي طالب (ع) قم معرفی شد.
کد خبر: ۸۷۹۷۰۰۷
|
۰۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۲
مسئول جدید دفتر نمايندگي ولي فقيه در لشكر عملياتي سپاه استان قم معرفی شد
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، در مراسمی که با حضور حجت الاسلام و المسلمين سيد حسن اكبري مسئول دفتر نمایندگي ولی فقیه در سپاه استان قم، در حسینیه سيد الشهداء لشكر عملياتي برگزار گردید، حجت الاسلام و المسلمين عليرضا ارجمندي به عنوان مسئول جديد نمايندگي ولي فقيه در لشكر عملياتي مردم پايه 17 علي بن ابي طالب (ع) قم معرفی شد.

در این مراسم که جمعي از مسئولين و فرماندهان سپاه استان قم و لشكر عملياتي و مسئولين دفتر نمايندگي ولي فقيه در نواحي بسيج استان نیز حضور داشتند، از خدمات چندین ساله حضرت حجت الاسلام و المسلمين علي اعظم خدابنده‌لو مسئول سابق دفتر نمايندگي ولي فقيه اين لشكر تقدیر شد.
مسئول جدید دفتر نمايندگي ولي فقيه در لشكر عملياتي سپاه استان قم معرفی شد
گنجعلي فرمانده لشكر عملياتي در سخناني نمايندگي ولي فقيه را مرجع فكري لشكر عملياتي دانست و روحانيت را منشاء خدمات و هدايت‌هاي روشنگرانه‌ اي خواند و صميمانه از زحمات خالصانه و پدرانه حجت السلام و المسلمين خدابنده‌لو قدرداني كرد و براي حجت الاسلام و المسلمين ارجمندي آرزوي موفقيت نمود.

قابل ذكر است كه حجت الاسلام ارجمندي پيش از اين به مدت 5 سال مسئوليت دفتر نمايندگي ولي فقيه در لشكر عملياتي 29نبي اكرم(ص) استان كرمانشاه را برعهده داشته است و اكثر مسئوليت‌ها و فعاليت‌هاي وي در مناطق عملياتي غرب كشور بوده است.
مسئول جدید دفتر نمايندگي ولي فقيه در لشكر عملياتي سپاه استان قم معرفی شد
ارسال نظرات