بوشهرـ امام جمعه گناوه بیان کرد: حماسه 9 دی روز حمایت از دستاوردهای نظام و ارزش و شعارهای انقلاب، تبعیت از ولایت، نماد عزت و استقلال بصیرت مردم بود که در تاریخ انقلاب ماندگار و جاودان خواهد ماند.
کد خبر: ۸۷۹۶۹۵۳
|
۰۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از شهرستان گناوه ،حجت الاسلام سیدعبدالهادی رکنی حسینی در جلسه هماهنگی بزرگداشت حماسه 9 دی افزود: اهداف و دسیسه های دشمن و فتنه گران پس از انتخابات 88 باحضور و آمادگی یکپارچه بابصیرت مردم در 9 دی خنثی و ناکام ماند که باید ماهیت آن در بزرگداشت این روز تبیین شود.
وی اظهارکرد: دشمنان و فتنه گران در حوادث سال 88 با زیرسئوال بردن انتخابات، قصد داشتند مردم را تحت تبیلغات مسموم خود قرار دهند اما با تدبیر و درایت رهبرمعظم انقلاب و حضور بموقع مردم در 9 دی تمامی نقشه های آنان برملا و خنثی شد.
امام جمعه گناوه بیان کرد: حماسه 9 دی روز حمایت از دستاوردهای نظام و ارزش و شعارهای انقلاب، تبعیت از ولایت، نماد عزت و استقلال بصیرت مردم بود که در تاریخ انقلاب ماندگار و جاودان خواهد ماند.
وی بر هرچه باشکوهتر برگزارکردن سالروز حماسه 9 دی که از بزرگترین رویداد تاریخی است تاکید کرد.
 
فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) گناوه نیز گفت: 9 دی متعلق به یک گروه و جناح خاص نیست و همه باید برای بزرگداشت این روز مشارکت و حضوری فعال داشته باشند.
سرهنگ یاسین اکبا افزود: بسیج و سپاه این شهرستان اجرای برنامه های مختلفی در سطح پایگاههای مقاومت درنظر دارد که راهپیمایی بیعت با ولایت از یادمان شهدای گمنام تا مصلای جمعه از مهم ترین آنهاست.
 فتنه 88 یک اتفاق بین جناح و گروه سیاسی نبود بلکه حاصل تلاش سال ها برنامه ریزی دشمن و فتنه گران بود
 
مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گناوه گفت: مردم بابصیرت ایران اسلامی در 9دی تمام برنامه های دشمنان و فتنه گران را برملا کردند.
ضرغام مردانی افزود: فتنه 88 یک اتفاق بین جناح و گروه سیاسی نبود بلکه حاصل تلاش سال ها برنامه ریزی دشمن و فتنه گران بود که مردم با لبیک گفتن به ندای رهبر خود اجازه ندادند به اهداف شوم خود نایل شوند.
 
وی گفت: به منظور بزرگداشت این روز در مصلای جمعه این شهر برنامه های مختلفی پیش بینی و از یک سخنران مطرح و برجسته کشوری نیز دعوت شده است.
 
ارسال نظرات