عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: 84 نفر از نمایندگان استیضاح وزیر راه و شهرسازی را امضا کرده بودند که بعد از گذشت مدتی در حال حاضر 10 نفر از نمایندگان امضا خود را پس گرفته اند.
کد خبر: ۸۷۹۶۹۵۱
|
۰۵ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج، حمید بنایی، عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی  در خصوص استیضاح وزیر راه وشهر سازی در مجلس گفت: کمیسیون عمران مجلس بحث استیضاح وزیر راه و شهرسازی را بدون هیچ موضع گیری سیاسی دنبال و تا رسیدن به نتیجه موضوع را پیگیری می کنیم.

 

وی همچنین در خصوص تعداد امضاهای استیضاح وزیر راه و شهرسازی در مجلس عنوان کرد: 84 نفر از نمایندگان استیضاح وزیر راه و شهرسازی را امضا کرده بودند که بعد از گذشت مدتی در حال حاضر 10 نفر از نمایندگان امضا خود را پس گرفته اند؛ بعد از دو هفته و بعد از بررسی برنامه ششم توسعه مجددا به بحث استیضاح وزیر راه و شهرسازی در مجلس می پردازیم.

 

عضو کمیسیون عمران مجلس همچنین در خصوص خرید 10 فروند کشتی از کره جنوبی نیز اظهارداشت: موضوع خرید کشتی ها از کره جنوبی در دستور کار کمیسیون عمران مجلس قرار گرفته است و به نمایندگان حاضر در کمیسیون عمران به این موضوع واکنش نشان داده اند؛ قطعا با این موضوع در مجلس برخورد می کنیم و همواره از وقوع چنین موضوعی جلوگیری می کنیم.

منبع: دانا
ارسال نظرات