سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه مجلس عنوان کرد

حماسه9دی، آبی سرد بر آتش فتنه ضد انقلاب داخلی

محمدمهدی مفتح با بیان اینکه دشمنان انقلاب از فتنه 88 برای وضع تحریم های جدید بهره برداری کردند، گفت: با این وجود حماسه9دی، آب سردی بر آتش فتنه ضد انقلاب داخلی و نقشه های شوم سوءاستفاده کنندگان خارجی ریخت.
کد خبر: ۸۷۹۶۹۳۴
|
۰۵ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج،  محمدمهدی مفتح گفت: 9 دی همایش مردمی و فراگیر ملتی بود که همیشه در حوادث اثربخش انقلاب اسلامی نقش تعیین کننده در حل مشکلات اساسی کشور داشته و دارند.

وی با تأکید بر اینکه حماسه 9 دی، یک جنبش مردمی بزرگ بود، اظهار کرد: در آن روز مردم در سراسر ایران اسلامی یک پارچه در دفاع از اسلام و انقلاب به صحنه آمدند و با تجدید بیعت با آرمان های امام راحل(ه) و مقام عظمای ولایت نشان دادند که حضور پربرکتشان مانند سایر حضورهای دیگرشان، جلوبرنده اهداف و آرمان های انقلاب است.

سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه مجلس افزود: آن حماسه، مزیت های چشمگیری برای انقلاب اسلامی به دنبال داشت و نشان داد کشوری که مبتنی بر آراء و نظرات مردم حرکت می کند در برابر تمامی توطئه ها هم ایستادگی می کند و خود این مردم با اتحاد، به دنبال حل مشکلاتشان هستند.

مفتح عنوان کرد: در حوادث پس از انتخابات سال 88 و فتنه بزرگ آن ماه ها مردم به خوبی احساس کردند که باید برخورد قاطعی با عاملان ایجاد کننده فضای مسموم جامعه یعنی ضد انقلاب های داخلی، سوء استفاده کنندگان خارجی و دشمنان انقلاب داشته باشند و آن فتنه بزرگ، این حماسه عظیم را می طلبید تا آرامش به کشور بازگردد.

وی تصریح کرد: مردم با تجدید بیعت با رهبر انقلاب، انزجار خود را از فتنه گران و سران فتنه ثابت کردند و پس از آن حماسه شاهد بودیم که دستگاه های مختلف در فضایی آرام برنامه های خود را جلو بردند.

سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در ادامه گفت: فتنه یعنی شرایطی که فضا روشن نیست و غبار آلود است و آن حضور حماسی مردم، فضای پرتنش فتنه را آرام ساخت و شرایط ابهام انگیز ایجاد شده را از بین برد و همچنین کشور را در برابر تهدیدهای دشمنان که اهداف نامقدس خود را دنبال می کرند مصون نگه داشت.

مفتح با اشاره به اینکه دشمن از فضای التهاب فتنه 88 و تنش های ایجاد شده برای اجرای مقاصد شوم خود در راستای وضع تحریم های جدید بهره برداری کرد، افزود: با وجود سوء استفاده دشمنان انقلاب از آن فتنه، مشاهده می کنیم که کشور در برابر ضد انقلاب داخلی حفظ شد و  فضایی در جامعه برای رشد و بالندگی به وجود آمد.

منبع: دانا
ارسال نظرات