فرمانده سپاه سلمان استان سیستان وبلوچستان گفت:حوزه نمایندگی از جایگاه مهمی برخوردار است چون این جایگاه ارزشمند به رهبری ختم می شود
کد خبر: ۸۷۹۶۸۹۴
|
۰۵ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۸
سردار سرتیپ دوم پاسدار حسین معروفی در دیدار با مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در قرار گاه قدس جنوب شرق کشور گفت:خدمتگذاری در سمت مسئول حوزه نمایندگی در قرارگاه قدس مهم وارزشمند است واین مهم از جایگاه بسیار بالایی برخوردار است ،چرا که این جایگاه از نظر حقوقی بر می گردد به رهبری واز نظر رسالتی در راستای پاسداری از پاسداران می باشد.
فرمانده سپاه سلمان افزود:رسالت شما رسالتی خطیر است که به منظور بصیرت افزایی در بین پاسداران وبا بهره مندی از منویات مقام معظم رهبری افراد را نسبت به مسائل روز وتهدیدات دشمنان آگاه می سازید.
وی با اشاره به این مطلب که افرادی که در این سمت هستند وگام بر میدارند انسانهای شایسته ای هستند که توفیق خدمت گذاری در این عرصه را دارند بیان کرد:سپاه بدون نقش وحضور مسئول حوزه نمایندگی نمی تواند به اهداف خود دست یابد .
وی تصریح کرد:فرماندهی نیرو محور است اما حوزه نمایندگی در عرصه های تربیتیريالسیاسی،عقیدتی باعث رشد افراد شده وآنها را از انحرافات باز میدارد.
همپنین حجت الاسلام بارانی نیز در این دیدار گفت:در سپاه باید شبکه هایی دلسوز وانقلابی برای ترویج اهداف وآرمانهای انقلاب ایجاد شود.
مسئول حوزه نمایندگی قرارگاه قدس جنوب شرق کشور بیان کرد:سپاه سازماندهی ترین ارگانی است که در بحث انقلاب وحفظ دستاوردهای آن تلاش می کند .
وی  افزود:امروزه بزرگترین کار فرهنگی،کار تغریب مذاهب است ومحور فعالیت های تغریب مذاهب باید در تمامی عرصه ها انجام شود.
ارسال نظرات