استاد حوزه و دانشگاه گفت: وحدت موجب شکوفایی، عزت کشور و سرافرازی مردم ما شده و در سایه بصیرت و بینش سیاسی آنان، توطئه‌های دشمنان خنثی شده است.
کد خبر: ۸۷۹۶۸۷۳
|
۰۵ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۷

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ حجت‌الاسلام گلمحمدی در کلاس درس اخلاق پایوران سپاه ناحیه مقاومت زرندیه با اشاره به اهمیت بیان مباحث اخلاقی ویژه پایوران و سربازان شاغل در سپاه گفت: برگزاری کلاس هایی با محوریت آموزه‌های اخلاقی سبب افزایش بصیرت دینی و مکتبی پاسداران و سربازان می‌گردد که تاثیر بسزایی در بحث ولایت‌پذیری مخاطبین خود خواهد داشت.

وی در ادامه به مباحثی درباره نصایح پیامبر(ص) به جناب ابوذر گفت: این نصایح در زندگی هر فردی بسیار کارگشا و زمینه‌ساز افزایش باورهای ایمانی و قلبی خواهد شد.

این کارشناس مذهبی با اشاره به ویژگی‌های این صحابه جلیل القدر تصریح کرد: ابوذر در شجاعت بینظیر و بیمانند است و از نخستین افرادی است که به اسلام گرویده است و وقتی در جنگ تبوک مرکبش از حرکت بازماند با پای پیاده خود را به پیامبر(ص) رساند و پیامبر فرمودند«ابوذر تنها زیست، تنها میمیرد و تنها وارد بهشت میشود»

حجت‌الاسلام گلمحمدی با بیان اینکه نقش ابوذر در دشمنشناسی، استکبار‌ستیزی و بصیرت در تاریخ انقلاب اسلامی بر کسی پوشیده نیست، گفت: سرمایه عمر یک فرصت محدود است که خدا در اختیار انسان قرار داده است تا بالاترین سود را کسب کرده و بهترین بهره را از بین ببرد که توفیق پاسداری از انقلاب بهترین بهره‌برداری و بهترین سود از سرمایه عمر ما است.

این استاد حوزه و دانشگاه تصریح کرد: تا خودمان درست و اصلاح نشویم جامعه و کشور اصلاح نمی‌شود و وقتی که کشور پیشرفت نمی کند باید از خود بپرسیم که خود به عنوان یک فرد در این جامعه چه کارهایی در راستای رشد کشور انجام داده ایم.

وی افزود: در جامعه امروز و در مقابل توطئه‌های دشمنان لازم است هم خودمان بصیرت داشته باشیم و هم آگاهی مردم را نسبت به دشمن افزایش دهیم. شناساندن دشمن به مردم از ضروریات است چراکه ممکن است بدخواهان نظام جمهوری اسلامی در لباس دوست به عوام فریبی بپردازند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات