آیه الله طبرسی:

سپاه نهادی موثر و مفید در حفظ و صیانت کشور است

پس از انقلاب یکی از نهادهای موثر و مفید که هنوز سرمایه معنوی، عقیدتی و امنیتی انقلاب بوده سپاه است که از دستاورد کشور حفظ و صیانت می‌کند.
کد خبر: ۸۷۹۶۸۷۰
|
۰۵ دی ۱۳۹۵ - ۰۷:۰۹
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، آیت‌الله نورالله طبرسی در دیدار با کارکنان حفاظت فرودگاه‌های مازندران به مناسبت استقرار سپاه در حفاظت هواپیمایی به فرمان حضرت امام خمینی(ره) اظهار داشت: پس از انقلاب یکی از نهادهای موثر و مفید که هنوز سرمایه معنوی، عقیدتی و امنیتی انقلاب بوده سپاه است که از دستاورد کشور حفظ و صیانت می‌کند.

وی افزود: امروز امنیت کشور و دیگر کشورهای اسلامی را مدیون ایثارگری و شهامت سپاهیان هستیم.

طبرسی تصریح کرد: باید بدانیم دشمنان به خصوص منافقین در طول نظام، 17هزار نفر را به شهادت رساندند و هنوز به دنبال فرصت جهت ضربه زدن به انقلاب و نظام هستند که باید نیروهای امنیتی و حفاظتی مراقبت کنند.

عضو مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: زمانی که در جامعه امنیت، عدالت و رفاه باشد مردم می‌توانند بدون کوچکترین دغدغه زندگی کنند.

نماینده ولی‌فقیه در مازندران گفت: در هشت سال جنگ تحمیلی، دشمن تلاش کرد با ارائه فکرو اندیشه و امکانات و نیروی متخصص به صدام انقلاب را از بین ببرد اما نتوانست و امروز ایران اسلامی در تصمیمات جهانی حضور دارد.

وی افزود: زمانی جامعه می‌تواند امن باشد که دریا، زمین و هوایش امن باشد و اکنون همه ما مسئول بوده و باید زیر چتر ولایت فقیه از اسلام و نظام دفاع کنیم.

تقدیم 70 شهید و 650 جانباز حفاظت پرواز در کشور

فرمانده سپاه فرودگاه‌های مازندران نیز گفت: ماموریت سپاه در فرودگاه حفظ و صیانت هواپیماهای غیرنظامی در مقابل هر گونه اقدام خرابکارانه است.

سرهنگ بالویی افزود: زمانی راه‌های توسعه و بستر پیشرفت در کشور فراهم می‌شود که امنیت برقرار باشد.

وی تصریح کرد: در پنجم دی ماه 63 به دستور بنیانگذار انقلاب اسلامی، برای مراقبت خطوط هوایی، سپاه در فرودگاه مستقر شد که در این زمینه 70 شهید و 650 جانباز تقدیم انقلاب شد.


ارسال نظرات
پر بیننده ها