تاکنون درخصوص ایجاد صنایع تبدیلی آبزیان اقدام موثر و چشمگیری صورت نگرفته و لازم است مطالعات دقیق و برنامه ریزی لازم در این خصوص انجام شود.
کد خبر: ۸۷۹۶۷۷۶
|
۰۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، استاندار زنجان در بازدید از طرح‌های آبزی پروری ماهنشان و ایجرود به تولید سالانه 8 هزار و 500 تن ماهی در استان زنجان اشاره نمود و ابراز امیدواری کرد:با حمایت دستگاه‌های متولی و راه‌اندازی صنایع تبدیلی تولید ماهی در استان، شاهد تولید چشمگیری در این زمینه باشیم.

اسدالله درویش امیری این منطقه را یکی از قطب های پرورش ماهی در استان زنجان برشمرد و اظهار داشت:خوشبختانه اقدامات بسیارمفید و موثری در توسعه آبزی پروری در شهرستان ماهنشان انجام شده و روز به روز هم رو به گسترش است.

وی هدف از این بازدید را بررسی مشکلات استخرداران و آبزی پروران در شهرستان ماهنشان عنوان نمود و افزود: در این سفر با حضور دستگاه‌های متولی از قبیل سازمان محیط زیست استان، اداره کل جهاد کشاورزی و شیلات، مشکلات این حوزه بررسی می شود.

استاندار زنجان ابراز امیدواری کرد:حمایت متولیان امر و دستگاههای ذی ربط، شاهد بهبود و توسعه فعالیت تولیدکنندگان آبزیان در شهرستان ماهنشان باشیم.

مدیرعالی استان همچنین بر ضرورت انجام مطالعات و برنامه ریزی درخصوص فراوری و توسعه صنایع تبدیلی ماهی در استان اظهار داشت: تاکنون درخصوص ایجاد صنایع تبدیلی آبزیان اقدام موثر و چشمگیری صورت نگرفته و لازم است مطالعات دقیق و برنامه ریزی لازم در این خصوص انجام شود.

گفتنی است بازدید از اراضی روستای گنبد به منظور بررسی اجرای طرح آبزی پروری در این منطقه توسط شرکت جهاد نصر، بازدید از طرح‌های پرورش ماهی روستای حاجی قشلاق از توابع شهرستان ایجرود و نیز بازدید از چند طرح پرورش ماهی در شهرستان ماهنشان از جمله برنامه‌های بازدید استاندار زنجان بود که همراه با نماینده مردم ماهنشان و ایجرود در مجلس شورای اسلامی انجام پذیرفت.

ارسال نظرات