خبرهای داغ:
با پیروزی تیم فوتسال بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی پویش
مسؤول تربیت‌بدنی ناحیه مقاومت سازمان بسیج دانشجویی استان قم گفت: فینال این دوره از مسابقات فوتسال بسیج دانشجویی دانشگاه‌های قم که به مناسبت روز دانشجو برگزار شده بود، در روز‌های یکم و دوم دی‌ماه سال جاری برگزار شد که در پایان تیم فوتسال بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی پویش به پیروزی رسید.
کد خبر: ۸۷۹۶۷۰۳
|
۰۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۴
فینال مسابقات فوتسال بسیج دانشجویی دانشگاه‌های قم به پایان رسید
حسین مهدی‌پور در گفت‌و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قم، اظهار کرد: این دوره از مسابقات فوتسال بسیج دانشجویی در قم، به مناسبت روز بسیج دانشجویی و به میزبانی بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد پردیسان با همکاری ریاست این دانشگاه برگزار شده است.

وی با بیان اینکه هزینه‌های این دوره از مسابقات فوتسال دانشجویی به طور کلی توسط دانشگاه آزاد واحد پردیسان تأمین شده است، افزود: مکان برگزاری مسابقات فوتسال نیز سالن ورزشی این دانشگاه بوده است.

مسؤول تربیت‌بدنی ناحیه مقاومت سازمان بسیج دانشجویی استان قم، ادامه داد:‌ بیش از ۱۰۰ تن از دانشجویان برادر از هشت دانشگاه مختلف استان قم از جمله دانشگاه پویش، دانشگاه پردیس، دانشگاه پیام‌نور، دانشگاه فرهنگی طالقانی و دانشگاه علوم پزشکی در این دوره از مسابقات شرکت کرده‌اند.

مهدی‌پور با بیان اینکه مسابقات فوتسال در روز‌های ۲۴، ۲۵ و ۲۶ آذرماه سال جاری و فینال این دوره از مسابقات در روز‌های ۱ و ۲ دی‌ماه سال جاری برگزار شده است، اضافه کرد: تیم فوتسال بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی پویش و فرهنگیان به فینال مسابقات راه یافنتد و در پایان، تیم فوتسال بسیج دانشجویی دانشگاه پویش با نتیجه ۵ بر ۳ تیم فوتسال بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان را شکست داد.

وی در بخش پایانی سخنانش عنوان کرد: از دانشجویان برتر این دوره از مسابقات فوتسال بسیج  دانشجویی تقدیر خواهد شد.
فینال مسابقات فوتسال بسیج دانشجویی دانشگاه‌های قم به پایان رسید
ارسال نظرات