خبرهای داغ:
محفل انس با قرآن به همت واحد پیشگام شهید بهشتی بسیج دانش آموزی حوزه ایمان شاهرود برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۹۶۵۹۷
|
۰۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، به همت واحد پیشگام شهید بهشتی بسیج دانش آموزی حوزه ایمان، محفل انس با قرآن و عترت در نمازخانه مجتمع آموزش شهید بهشتی شاهرود برگزار شد.

در این محفل نورانی که بسیجیان عضو حلقه های صالحین واحد حضور داشتند، قاریان نوجوان واحد و ممتاز شهرستان به قرائت آیات نورانی کلام الله مجید پرداختند.

در این برنامه حجت الاسلام نورآبادی مدیر عقیدتی نظارت حوزه کربلا بسطام و مربی صالحین بسیج دانش آموزی در سخنانی با اشاره به اهمیت قرآن در زندگی انسان گفت: در احادیث از پیامبر و ائمه داریم که نوجوان و جوانانی که با قرآن انس داشته باشد،قرآن با پوست و گوشت و خونش آمیخته می شود و با او همیشه همراه است.

وی افزود: قرآن کتاب انسان سازی و راهنمایی عمل ما در زندگی فردی و اجتماعی است که با مطالعه و تفکر و تعقل در آن می توانیم راه هدایت و مسیر زندگی خود را درست طی کنیم.

نورآبادی خاطر نشان کرد: انس و الفت با قرآن شب روشنی قلب ما می شود و باعث می شود گناهان و خطاها در ما کمتر راه یابد و ما بتوانیم در زندگی دنیا و آخرتمان در مسیر درست حرکت کنیم.

در این برنامه که با همکاری دارالقرآن تعلیم و تربیت بسیج سپاه شاهرود برگزار شد سوالات قرآنی مطرح و به برندگان هدایایی اهدا شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها