فرماندهی و شورای حوزه بسیج مساجد و محلات علی ابن ابیطالب (ع) شاهرود با مادر شهید خواجه شاهکویی دیدار کردند.
کد خبر: ۸۷۹۶۵۸۴
|
۰۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، فرماندهی و شورای حوزه بسیج مساجد و محلات علی این بیطالب(ع) شاهرود با مادر شهید علی اکبر خواجه شاهکویی دیدار کردند.

در این دیدار مادر شهید علی اکبر خواجه شاهکویی در سخنانی با بیان خاطراتی از این شهید دانش آموز اظهار کرد: علی اکبر عاشق درس و مدرسه بود و علاوه بر آن کمک به دیگران یکی از خصوصیات بارز او بود و هنوز هم همسایه ها این خصوصیت او را یادآوری می کنند.

وی افزود: احترام خاصی برای خانواده قائل بود و در کارها کمک می کرد و با شروع جنگ تحمیلی با توجه به اینکه عاشق امام و انقلاب بود ابراز تمایل می کرد که به جبهه برود و عاقبت نیز به جبهه رفت و به آرزویش که شهادت بود رسید.

مادر شهید خواجه شاهرود تاکید کرد: بزرگترین خواسته شهدا امروز اطاعت از فرامین ولایت است و باید همه به خصوص مسئولین در این مسیر حرکت کنند.

در این دیدار علی اکبر اشرفی فرمانده حوزه بسیج مساجد و محلات علی ابن ابیطالب(ع) در سخنانی با بیان اینکه شهدا رفتند تا این کشور و انقلاب اسلامی باقی بماند گفت: حضور ما در این مکان برای تجدید عهد و پیمان با شهدا و خانواده های آنان است که راه آنها را ادامه می دهیم و تلاش می کنیم در این مسیر ثابت قدم باشیم.

وی افزود: شهدا به ما درس ایستادگی و استقامت و مقاومت دادند و ما باید با استفاده از این درس ها آینده کشور و انقلاب را بیمه کنیم و در بسیج تلاش ما کادرسازی برای نظام بر مبنای سیره و فرهنگ شهداست.

اشرفی تاکید کرد: امروز همه اعتقاد داریم تنها راهی که برای حفظ انقلاب اسلامی وجود دارد حرکت در مسیر فرهنگ شهدا که برگرفته از فرهنگ اسلام ناب است می باشد و باید همه در این مسیر حرکت کنیم تا این انقلاب به دست صاحب اصلیش امام عصر(عج) برسد.

در این دیدار هدیه ای به رسم یادبود به خانواده شهید اهدا شد.

لازم به ذکراست شهید دانش آموز بسیجی علی اکبر خواجه شاهکویی متولد سال 1349 است که در سی دی ماه سال 1365 در حالی که دانش آموز مقطع سوم متوسطه بود به درجه رفیع شهادت نائل و در گلزار شهدای شاهرود در کنار دیگر همزمانش آرام گرفت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها