بوشهرـ رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دشتی گفت: همانطور که قاسطین، ناکثین و مارقین برابر ولی زمان ایستادند در فتنه ۸۸ هم در برابر ولی ‌فقیه صف‌آرایی کردند.
کد خبر: ۸۷۹۶۵۶۸
|
۰۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از شهرستان دشتی، حجت‌الاسلام سعید توکلیان امروز در جلسه هماهنگی ستاد 9 دی، اظهار داشت: چنانچه نظام انقلاب اسلامی را با حکومت امیرالمومنین(ع) بررسی کنیم تقریبا با هم شباهت دارند.

ویافزود: سه جنگ در زمان حکومت امیرالمومنین(ع) تحمیل شد و در زمان انقلاب اسلامی نیز سه جنگ بر علیه نظام ما شکل گرفت.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دشتی ادامه داد: اولین جنگ امیرالمومنین(ع) جنگ جمل با اصحاب نزدیک به پیامبر مانند طلحه و زبیر بود و می‌توان گفت در فتنه 88 افراد و شخصیت‌هایی که خود در نظام مسؤولیت بر عهده داشتند آمدند و در مقابل نظام ایستادند.

توکلیان یادآور شد: سومین جنگ امیرالمومنین(ع) با ناکثین، قاسطین و مارقین بود و آن را می توان با جنگ با عراق مطابقت داد و می‌توان صدام را با معاویه مقایسه کرد چون هم به ملت خود و هم به ملت ما ظلم کرد.

وی ادامه داد:همانطور که قاسطین، ناکثین و مارقین برابر ولی زمان ایستادند در فتنه 88 هم برابر ولی ‌فقیه صف‌آرایی کردند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دشتی بیان کرد: اهمیت 9 دی بر همه آشکار استو مردم دشتی برای برگزاری مراسم 9 دی اهمیت ویژه‌ای قائلند به گونه‌ای که تمامی اقشار مردم برای برگزاری این مراسم متحد می‌شوند.

وی اضافه کرد: مراسم گرامی‌داشت 9 دی ساعت 9 صبح در مصلای امام خامنه‌ای شهر خورموج برگزار می‌شود.

ارسال نظرات