درنشست خبری به مناسبت 5 دی ماه سالروز تاسیس سپاه حفاظت هواپیمایی

جان نثاری پاسداران در پروازها امنیت مردم را رقم می زند

مسئول نمایندگی ولی فقیه یگان حفاظت هواپیمایی استان کرمان گفت : مردم در پروازها احساس امنیت می کنند زیرا می دانند که سپاه حفاظت از هواپیماهای کشور را بر عهده دارد و در هر زمان آماده جان نثاری برای حفظ این امنیت می باشد .
کد خبر: ۸۷۹۶۵۵۷
|
۰۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان ، حجت الاسلام حسن حاج محمد حسینی صبح امروز در نشست خبری به مناسبت ۵ دی ماه سالروز تاسیس سپاه حفاظت  هواپیمایی با اشاره به سخنی از امام خمینی (ره) مبنی بر این که سپاه نور چشم و چراغ من است ، اظهار داشت : امام خمینی (ره) بر اساس توانمندی پاسدارها تدابیری اندیشیدند تا یگان ویژه کشوری توسط این ارگان ایجاد شود .

وی گفت : پاسدار همواره خود را با منویات مقام عظمای ولایت وفق می دهد ، بنابراین سپاه به عنوان امانتدار ، نگه دار و حافظ دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه یگان حفاظت هواپیمایی استان کرمان افزود : پاسدارها در همه حال حاضر هستند برسختی ها فائق آیند و بر طبق فرمایشات مقام معظم رهبری عمل کرده و در راستای آن قدم بر دارند.

حاج محمد حسینی از پاسدارها به عنوان بهترین نیروهای حزب الهی حال حاضر نام برد و خاطر نشان کرد : این افراد خدمتگزار و دلسوز به نظام هستند و طبق فرمایش امام امت سپاه ، روحانیت و نیروهای ارزشی وفادار به انقلاب و دلسوز خون پاک شهداء هستند.

وی عنوان کرد : امام در سال ۱۳۶۳ فرمان حفاظت هواپپیمایی را به دست سپاه پاسداران داد و از آن زمان تاکنون نیروهای ما به صورت منظم و با روحیه شهادت طلبی با حضور در هواپیماها از بروز هر گونه حادثه ای جلوگیری کرده اند و باید دانست که بیشترین مسئولیت حفاظت از هواپیما بر دوش  پاسداران است .

مسئول نمایندگی ولی فقیه یگان حفاظت هواپیمایی استان کرمان ابراز داشت : مردم در پروازها احساس امنیت می کنند زیرا می دانند که سپاه حفاظت از هواپیماهای کشور را بر عهده دارد و در هر زمان آماده جان نثاری برای حفظ این امنیت می باشد .

حاج محمد حسینی با اشاره به اعتقادات دینی نیروهای پاسدار ادامه داد : وظیفه نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران باید ارتقاء معنویت و همراه با ایثار و از خودگذشتگی باشد .

انتهای پیام/


ارسال نظرات