بوشهرـ حجت الاسلام ابوذرشاد با اشاره به اینکه فتنه 88 هرگز از اذهان ملت فراموش نخواهد شد، ابراز کرد: روز 9 دی روز یوم‌الله است و در آن روز همه استبداد و استکبار دست به دست هم دادند تا نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برداشته شود که به لطف الهی مکرشان در نطفه خفه شد.
کد خبر: ۸۷۹۶۵۵۵
|
۰۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از شهرستان دشتی، حجتالاسلام شاد در نشست هماندیشی پاسداشت یومالله 9 دی در سالن جلسات برگزار شد، اظهار کرد: سران فتنه حیثیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را به بازی گرفتند.

شاد با بیان اینکه زندگی شخصی و اجتماعی باید دایرةالمعارف شریعت نبوی و فرهنگ علوی باشد، ابراز کرد: یکی از آسیب‌های جدی جامعه امروز ما دوری از رسالت است ما باید انقلابی متشرع باشیم هرجا از قید تشریع در انقلابی بودن فاصله گرفتیم فساد ایجاد کردیم.

وی گفت: اتاق فکرهایی وجود دارد که جامعه را از بشریت دور می‌کند ثمره دوری انسان از شریعت، فرهنگ نبوی و علوی سبب می‌شود تا در بیان و تصمیم گیری مطلب به تهمت زدن، دروغ گفتن و استهلال در مدیریت نامطلوب روی آوریم.

وی با بیان اینکه درحقیقت 9 دی دو راهی تردید و یقین است، اذعان کرد: مقام معظم رهبری بر لزوم 9 دی تاکید کردند و فرمودند باید جامعه را از سمت تردید به یقین سوق دهیم درحقیقت 9 دی دوراهی تردید و یقین است.

شاد با بیان اینکه باید یقین داشته باشیم که دستورات ولی فقیه دستورات ولی عصر (عج) است، یادآور شد: نباید تردید کنیم و باید جامعه را از سمت تردید به یقین سوق بدهیم.

وی از حضور مردم ولایی و شهیدپروردشتی و همچنین بسیجیانی که در مراسم 9 دی سال گذشته حضور باشکوه داشتند تقدیر کرد و بیان داشت: شهرستان دشتی در روز 9 دی یک برنامه فاخری را به نمایش خواهند گذاشت و ما نیز با قدرت تمام در این این روز ورود خواهیم کرد.

وی با اشاره به اینکه فتنه 88 هرگز از اذهان ملت فراموش نخواهد شد، ابراز کرد: روز 9 دی روز یوم‌الله است و در آن روز همه استبداد و استکبار دست به دست هم دادند تا نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برداشته شود که به لطف الهی مکرشان در نطفه خفه شد.

شادخاطرنشان کرد: همایش بصیرت افزایی و تجمع 9 دی محکم‌تر و مقتدرتر از سال‌های گذشته برگزار خواهد شد و دست رد بر اندیشه و خواسته‌های افراد کج‌فهم خواهیم زد.

ارسال نظرات