فرماندار شهرستان رشتخوار:

حماسه مردمی 9 دی، دنیا را حیرت زده کرد

فرماندار شهرستان رشتخوار بیان داشت: حضور میلیونی مردم در ۹ دی در پاسخ و لبیک به فراخوان مقام معظم رهبری بود و این حضور باشکوه، مردم دنیا را حیرت زده کرد.
کد خبر: ۸۷۹۶۵۱۶
|
۰۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، خالقداد عرب در جلسه هماهنگی سالگرد ۹ دی در جمع مسئولین این شهرستان گفت: ۹ دی روز بصیرت و میثاق ملت ایران بود، حضور میلیونی مردم در ۹ دی در پاسخ و لبیک به فراخوان مقام معظم رهبری بود، حضور با شکوه مردم در این حماسه دنیا را حیرت زده کرد.

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ثمره و نتیجه خون هزاران هزار شهید است، افزود: صاحب اصلی این نظام و انقلاب خود مردم بوده و هستند.

فرماندار رشتخوار در ادامه یاداور شد: مردم با حضور پرشور خود در حماسه تاریخی ۹ دی آبی روی آتش دشمن ریختند که همه دنیار را حیرت زده کرد.

خالقداد عرب با اشاره به اینکه امروز دشمن می داند قدرت در نظام جمهوری اسلامی همواره پیروی از ولایت بوده و هست، اذعان داشت: مردم بصیر ایران همواره در هر زمانی که لازم و نیاز بوده به پیروی از دستورات مقام معظم رهبری در صحنه حاضر و همواره پیروز میدان بوده و خواهند بود.

وی با تاکید بر اینکه امروز باید بصیرت افزایی همواره بیش از پیش باشد، خاطرنشان کرد: پشتوانه و قدرت جمهوری اسلامی ایران مشارکت و حضور مردم است، هیچ نظامی قدرت مردمی جمهوری اسلامی ایران را پشت سر خود ندارد.

خالقداد عرب با تاکید بر پرنگ تر نشان دادن هر چه بیشتر حماسه ۹ دی در کشور، افزود: همه ما وظیفه داریم، بصیرت افزایی در این روز را همچون سال های گذشته پرشور و باشکوه انجام دهیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها