فرمانده پایگاه مقاومت شهید مدنی صالح‌آباد:

در جنگ نرم دشمنان به دنبال تغییر سبک زندگی مردم هستند

فرمانده پایگاه مقاومت شهید مدنی صالح‌آباد: دشمنان در جنگ نرم از تمام ابزارها به خصوص ماهواره و فضای مجازی و... استفاده می‌کند تا با تغییر در سبک زندگی مردم به اهداف شوم خود برسند.
کد خبر: ۸۷۹۶۴۶۴
|
۰۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۵
به گزارش سرویس بسیج مساجد و محلات خبرگزاری بسیج، صمدی فرمانده پایگاه مقاومت شهید مدنی صالح‌آباد در نشست روشنگری حلقه صالحین ویژه جوانان در مسجد جامع شهر صالح‌آباد گفت: بصیرت‌افزایی ضرورت جامعه امروز است چراکه دشمنان جنگ نرم را در پیش گرفته‌اند.

وی ادامه داد: دشمنان در جنگ نرم از تمام ابزارها به خصوص ماهواره و فضای مجازی و... استفاده می‌کند تا با تغییر در سبک زندگی مردم به اهداف شوم خود برسند.

فرمانده پایگاه مقاومت شهید مدنی صالح‌آباد با اشاره به تاریخچه به وجود آمدن ماهواره افزود: زمان شروع فعالیت ماهواره در ایران از سال ۱۳۷۲ بود که آن زمان از طرف مجلس شورای اسلامی عنوان شد که استفاده از ماهواره غیرقانونی است.

صمدی اظهارکرد: از ۱۷ هزار و ۶۶۶ شبکه ماهواره‌ای جهانی ۲ هزار شبکه با وضوح بالا در ایران قابل مشاهده است از این تعداد ۳۸۰ شبکه مختص موسیقی است که به‌صورت ۲۴ ساعته موسیقی و کلیپ‌های تلویزیونی پخش می‌کنندٰاز میان شبکه‌های قابل دریافت در ایران ۷۴ شبکه به تبلیغ مد و لباس و لوازم ارایشی می‌پردازند، گفت: برنامه ۲۷۳ شبکه نیز تبلیغ ادیان و فرق ساختگی و تاریخی، ۴۱۹ شبکه ورزش، ۲۵۲ شبکه کودک و نوجوان و ۹۲ شبکه اقتصادی است همچنین تعداد شبکه‌هایی که به مسایل غیر اخلاقی و مستهجن می‌پردازند به ترتیب ۲۳۵ و ۸۱ شبکه ماهواره‌ای است از این روست که می گوییم ماهواره یکی از ابزارهای دشمنان برای نفوذ در کانون خانواده‌ها است.

وی در پایان تنها راه مقابله با جنگ نرم دشمن را افزایش آگاهی و بصیرت خانواده‌ها و جوانان دانست و خاطرنشان کرد: جنگ نرم بسیار سخت‌تر از جنگ سخت است و ما باید با هوشیاری در برابر آن بایستیم تا در این جنگ نیز با سربلندی بیرون بیاییم.


ارسال نظرات