خبرهای داغ:
دبیرکل مجمع تقریب مذاهب اسلامی با تاکید بر اینکه جوسازی و ملامت دشمنان و رسانه‌ها تاثیری در مقاومت ملت ایران ندارد، گفت: امروز از طریق ابزارهای مختلف رسانه‌ای علیه ملت ایران جوسازی‌های گوناگون می‌شود.
کد خبر: ۸۷۹۶۴۵۰
|
۰۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۳
جوسازی‌های رسانه‌ای تاثیری در اراده و مقاومت ملت ندارد
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، آیت‌الله محسن اراکی در جمع نمازگزاران مسجد چهارده معصوم قم، با اشاره به اینکه بارها رؤسای جمهور آمریکا از شعارهای انقلابی ملت ایران ابراز ناراحتی کرده‌اند، اظهار کرد: اگر این شعارها تأثیر نداشت، آن‌ها عکس العمل نشان نمی‌دادند؛ این شعارها در بقیه ملت‌ها به این گستردگی وجود ندارد.

دبیرکل مجمع تقریب مذاهب اسلامی با اشاره به جریان دستگیری ملوانان آمریکایی از سوی نیروی دریایی سپاه پاسداران افزود: مگر هر کشوری می‌تواند چنین اقدامی را انجام دهد؛ حتی بعضی از قدرت‌های جهانی هم جرات چنین کاری را ندارند.

آیت‌الله اراکی با اشاره به اینکه در یکی از کلیپ‌ها بی‌اعتنایی رئیس جمهور آمریکا به مقام عالی یکی از کشورها مشاهده می‌شد، اضافه کرد: آمریکایی‌ها از رئیس جمهور ایران درخواست ملاقات می‌کنند اما گفته می‌شود کاری با شما نداریم که ملاقات کنیم؛ این دو موضع را باید بررسی کرد و موضوع ساده‌ای نیست رئیس جمهور این قدرت را از اقتدار ملت گرفته است.

دبیرکل مجمع تقریب مذاهب اسلامی با بیان اینکه ملت ایران از جهاد خسته نمی‌شود، گفت: جهاد یک روحیه عمومی در ملت ایران است.

آیت‌الله اراکی با تاکید بر اینکه جوسازی و ملامت دشمنان و رسانه‌ها تاثیری در مقاومت ملت ایران ندارد، ادامه داد: امروز از طریق ابزارهای مختلف رسانه‌ای علیه ملت ایران جوسازی‌های گوناگونی می‌شود.

وی با اشاره به هزینه‌های کلانی که برای جوسازی رسانه‌ای علیه ملت ایران اختصاص داده می‌شود، افزود: شاید در طول تاریخ، هزینه‌ای که علیه ایران در رابطه با جنگ رسانه‌ای و فرهنگی شده است، در هیچ جنگی سابقه ندارد.

دبیرکل مجمع تقریب مذاهب اسلامی تصریح کرد: باید پژوهش ویژه‌ای درباره جایگاه ایرانیان در بازگشت و احیای تمدن اسلامی از نظر کتاب و سنت انجام شود.
ارسال نظرات