خبرهای داغ:
امام جمعه طبس:

نگرانی مردم در خصوص گردشگران کتباٌ به مسئولین کشور ارسال شود

امام جمعه طبس گفت: باید نگرانی مردم در خصوص گردشگران به صورت مکتوب به مرکز استان و پایتخت ارسال و تاکید شود اگر بخواهند مجوزی بدهند شرکت ها را توجیه کنند که طبس شهر دارالمومنین است.
کد خبر: ۸۷۹۶۴۰۲
|
۰۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حجت الاسلام سیدابراهیم مهاجریان مقدم در جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر طبس گفت: اهمیت زیاد امر به معروف و نهی از منکر در آیات و روایات معصومین(ع) و سیره پیامبر(ص) مشخص است و قیام و شهادت امام حسین(ع) در این راه بود.

 

وی با بیان این که یکی از دغدغه های مقام معظم رهبری ولنگاری فرهنگی است افزود: ما که ادعای ولایتمداری داریم نباید در مقابل ولنگاری ها در جامعه بی تفاوت باشیم و باید واکنش نشان دهیم.

 

وی با اشاره به هتک حرمت روز عاشورا توسط گردشگران داخلی در طبس افزود: باید حتما در این خصوص واکنش نشان داد و موضع گیری کرد.

 

رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر طبس تاکید کرد: اگر هر جایی بخواهد به شهرستان طبس گردشگر بفرستد باید با شهرستان هماهنگی انجام دهد.

 

وی افزود: اگر این اقدام برای اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری طبس ساخته نیست باید نگرانی مردم در این خصوص به مسئولین بالاتر انتقال پیدا کند.

 

مهاجریان مقدم تاکید کرد: باید نگرامی مردم به صورت مکتوب به مرکز استان و پایتخت ارسال شود و تاکید شود اگر بخواهند مجوزی بدهند شرکت ها را توجیه کنند که طبس شهر دارالمومنین است.

 

وی یادآور شد: اگر در این مسائل تسامح و تساهل شود دیری نخواهد گذشت که به بلایی همچون بلایی که بر سر مسلمانان در آندولوس آمد مبتلا شویم.

 

وی با بیان این که گردشگری فرصت هایی برای کشور و شهرستان دارد افزود: باید به گونه ای برخورد کنیم که هم موضوع اقتصادی آن در نظر گرفته شود و هم حرمت ها و ارزش ها حفظ شوند.

 

وی افزود: باید به گونه باشد هنگامی که گردشگر خارجی که وارد شهرستان می شود به گونه ای رفتار کنیم که آن ها با فضایل معنوی مسلمانان آشنا شوند.

 

امام جمعه طبس همچنین بر اجرایی شدن قانون امر به معروف و نهی از منکر و قانون عفاف و حجاب در ادارات و بانک ها تاکید کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها