امام جمعه تربت حیدریه:

«منشورحقوق شهروندی» وعده انتخاباتی و در جهت انحراف افکار عمومی است/فتنه ۸۸ با هدف براندازی نظام طراحی شده بود

امام جمعه تربت حیدریه، ابلاغ منشور حقوق شهروندی توسط رئیس جمهور را یک وعده انتخاباتی دیگر در جهت انحراف افکار عمومی عنوان کرد و افزود: آنچه که امروز مورد مطالبه مردم قرار گرفته پیگیری و مبارزه با فیش های نجومی و گشایش اقتصادی در سفره معیشتی ملت است و نباید افکار عمومی را به سمت دیگر منحرف کرد.
کد خبر: ۸۷۹۶۴۰۰
|
۰۳ دی ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، حجت الاسلام محمدرضا عصمتی در خطبه های این هفته نماز جمعه تربت حیدریه اظهار کرد: بعد ازعدم تحقق وعده های ۱۰۰ روزه و پسابرجامی رئیس جمهور، این بار ابلاغ منشور حقوق شهروندی بعنوان یک وعده انتخاباتی دیگر و در جهت انحراف افکار عمومی انجام گرفته، اما مردم فریب اینگونه مسائل را نمی خورند.
 
وی تصریح کرد: انچه که امروز مورد مطالبه مردم قرار گرفته پیگری فیش های نجومی و مبارزه با فساد است و حال انکه هنوز یک نفر به دستگاه قضا معرفی نشده و از طرفی رکود و تورم حاکم بر اقتصاد کشور همچنان گریبان جامعه را می فشارد. رئیس حوزه علمیه مرحوم هراتی در بخشی دیگر از سخنان خود، به فتنه سال ۸۸ اشاره کرد و بیان داشت: جریان فتنه در سال ۸۸ با زمینه سازی بد اخلاقی انتخاباتی و با هدف براندازی نظام اسلامی طراحی شده بود که با درایت رهبری نظام و حضور به موقع مردم این توطئه خنثی شد.
 
عصمتی تاکید کرد: در این جریان فتنه گران با پشتیبانی اطلاعاتی، امنیتی و سیاسی جبهه استکبار بعد از انتخابات ریاست جمهوری سال ۸۸ که با حضور ۴۰ میلیونی مردم چشم دشمنان مدعی دموکراسی را کور کرده بود با زمینه سازی بداخلاقی انتخاباتی اصل نظام و ولایت فقیه را نشانه رفته بودند.
 
خطیب جمعه تربت حیدریه اظهار داشت: با وجودی که فتنه گران و سران فتنه می دانستند تقلبی در کار نیست اما دنیا طلبی و قدرت خواهی آنان باعث شد تا نقش عوامل استکبار و پیاده نظام دشمن را در داخل کشور بازی کنند.
 
وی اذعان کرد: در جریان فتنه ۸۸ عده ای از خواص بی بصیرت در توطئه استکبار گرفتار شدند و ابتدا با اعتراض به نتیجه انتخابات فعالیت خود را آغاز کردند اما در ادامه مشخص شد که جریان دیگری طراحی شده و هدف نهائی ان جدائی اسلام و ولایت فقیه از حکومت است.
 
امام جمعه تربت حیدریه یادآور شد: در این جریان علاوه بر بی احترامی به تمثال مبارک امام راحل، اصل ولایت فقیه مورد تهاجم فتنه گران قرار گرفت و در نهایت در روز عاشورای حسینی که همه مردم عزادار سید و سالار شهیدان بودند، عده ای اراذل و اوباش مورد حمایت فتنه گران پایکوبی و رقص به راه انداختند و قلب امت اسلامی را عزادار کردند.
 
وی مهمترین عوامل موفقیت در خنثی سازی فتنه ۸۸ را ایمان، اتحاد و بصیرت انقلابی مردم بر محور ولایت فقیه دانست و گفت: مردم در یک حماسه تاریخی در ۹ دی سال ۸۸ با حضور به موقع در صحنه سیاسی نظام بار دیگر توطئه جبهه استکبار را خنثی و فتنه گران را به زباله دان تاریخ هدایت کردند.
 
عصمتی تاکید کرد: برخورد نظام با فتنه گران با رأفت اسلامی بوده و لذا اگر بخواهیم حکم قرآنی و اسلامی در باره انها اجرا شود آنها نقش محاربه و معارضه با نظام اسلامی را داشتند و خداوند متعال تکلیف آنها را در قران کریم مشخص کرده است.
 
امام جمعه تربت حیدریه در بخش پایانی سخنان خود به حماسه تاریخی مردم تربت حیدریه در ۹ دیماه سال ۵۷ اشاره کرد و افزود: مردم ولایتمدار و تابع رهبری تربت حیدریه در ۹ دی سال ۵۷ با سرنگونی نماد طاغوت و بیرون راندن عوامل رژیم منحوس پهلوی و به دست گرفتن امور شهر ۴۳ روز قبل از پیروزی انقلاب اسلامی، برگ زرینی در تاریخ کشور به ثبت رساندند.
 
وی از حضور صمیمی و هزاران نفری مردم تربت حیدریه در مراسم استقبال از آیت الله علم الهدی نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی قدردانی کرد و این حضور مشتاقانه را شور انقلابی دیگر دانست که حماسه ۹ دی سال ۵۷ را زنده کرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار