فلاحت پیشه در گفتگو با «بسیج»:

تعطیلی مدارس دردی از آلودگی هوا دوا نمی کند

نماینده مردم اسلام آباد غرب در مجلس گفت: تعطیلی مدارس در شرایط فعلی آلودگی هوای تهران دردی را دوا نمی کند و یک اقدام واکنشی و غیر مسکّن است.
کد خبر: ۸۷۹۶۳۹۲
|
۰۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۰

حشمت الله فلاحت پیشه نماینده مردم اسلام آباد غرب در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج با اشاره به وضعیت اضطراری آلودگی هوای تهران اظهار داشت: مهم ترین دلیل پایداری آلودگی هوا، تعدد دستگاه های تأثیرگذاری در این موضوع است؛ دستگاه های مختلفی در این رابطه مقصر و مسئول هستند.

وی افزود: بخش عمده ای از دلایل آلودگی هوای تهران به ترافیک شدید، نوع بافت شهری، سوخت و تنوع تصمیم گیری در این حوزه بر می گردد. وقتی تعداد دستگاه های تصمیم گیری زیاد هستند همه مسئولند و هیچ کس مسئول نیست.

فلاحت پیشه تصریح کرد: تعطیلی مدارس در شرایط فعلی آلودگی هوای تهران دردی را دوا نمی کند و یک اقدام واکنشی و غیر مسکّن است؛ طبق شاخص های توسعه هزاره دولت در قبال مردم که در این آلودگی مجبور هستند به بیرون از منزل آمده و کار کنند مسئولیت دارد، اما متأسفانه نه تنها در زمینه تعدیل شرایط اقدامی صورت نمی گیرد بلکه اقداماتی زودگذر و بی فایده در دستور کار قرار می گیرد.

این نماینده مجلس در خاتمه گفت: تا زمانی که دستگاه های مسئول به صورت جدی مشکلات را پیگیری نکنند همچنان مشکلات آلودگی هوا و ترافیک را خواهیم داشت، دستگاه هایی که بیشترین شعار را در رابطه با مقابله با آلودگی هوا می دهند بیشترین نقش را در رابطه با افزایش آلودگی هوا دارند.


ارسال نظرات
آخرین اخبار