خبرهای داغ:
کارگاه آموزش مقدماتی مهارت خبرنگاری با حضور سرپرست خبرگزاری بسیج استان قم در سالن اجتماعات حوزه مقاومت بسیج شهید امرالله قربانی برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۹۶۳۷۴
|
۰۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۶
کارگاه آموزش خبرنگاری در حوزه شهید قربانی قم برگزار شد
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، کارگاه آموزش مقدماتی آشنایی خبرنگاران افتخاری بسیج حوزه شهید قربانی ظهر امروز با موضوع‌های تخصصی از جمله اهمیت رسانه و ارتباطات در جنگ نرم، ویژگی خبرنگار بسیجی و خبرنویسی با تدریس ابوالفضل بمانی سرپرست باشگاه خبرنگاران بسیج ناحیه امام حسین(ع) قم در سالن اجتماعات این حوزه مقاومت برگزار شد.

سیدمحمد حسن یزدی نژاد سرپرست خبرگزاری بسیج استان قم نیز که به منظور بازدید از این کارگاه در حوزه شهید قربانی حضور یافت، برگزاری دوره‌های خبرنگاری بسیج را عامل موثری در ترویج و انعکاس رویدادهای ارزشی، فرهنگ ایثار و شهادت و تفکر انقلابی در سطح جامعه برشمرد و گفت: امیدواریم با استفاده از ظرفیت خبرنگاران بسیجی شاهد انعکاس مطلوب‌تر فعالیت‌ها و اخبار بسیج در این حوزه مقاومت باشیم.

همچنین در این کارگاه آموزشی که همزمان با سالروز ورود حضرت معصومه(س) به قم برگزار شد، بسیجیان پایگاه‌های شهید رجایی، شهدای جهاد، شهید کلهری و شهدای مسجد جامع حضور پرشوری داشته‌اند.
ارسال نظرات