خبرهای داغ:
حجت الاسلام صفرزاده مام جمعه شهر زاینده رود شهرستان لنجان می گوید: فتنه ۸۸ نتیجه اقدام تعدادی از خواص مردود در انتخابات بود.
کد خبر: ۸۷۹۶۳۲۹
|
۰۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۰
به گزارش خبرگزاری بسیج لنجان ، امام جمعه زاینده رود  در خطبه های نماز جمعه این هفته زاینده رود با اشاره به ضرورت خودسازی افراد در جامعه گفت: خداوند دستورات دین را برای خودسازی معنوی و رسیدن به حیات لایق انسانی وضع کرده است و پیامبران، انسان ها را برای رسیدن به جایگاه واقعی و حیات ابدی راهنمایی می کنند.

حجت الاسلام والمسلمین حسن صفرزاده تهرانی خاطرنشان کرد: اسلام برای خود سازی معنوی، سازندگی فردی، تزکیه و تهذیب نفس اعمالی را برای انسان ها مشخص کرده است که اگر انسان آن اعمال را به صورت صحیح و به موقع انجام دهد، آثار تربیتی لازم در وی ایجاد خواهد شد.

خطیب نماز جمعه زاینده رود با توجه به درپیش بودن سالروز حماسه آفرینی مردم با بصیرت کشورمان در نهم دی ماه سال ۸۸ یادآور شد: تعدادی از خواص مردود که در انتخابات ریاست جمهوری شکست خورده بودند هم سو با دشمنان نظام و با هدف براندازی، تقلب در انتخابات ریاست جمهوری را بهانه کردند و با تحریک احساسات مردم، اعتراض‌های وسیعی به راه انداختند.

وی با اشاره به برخی از اقدامات فتنه گران در سال ۸۸ تصریح کرد: در سایه حوادث و آشوب‌های خیابانی سال ۸۸، فتنه گران قانون را زیر پا گذاشتند و با طرح مطالبات غیرقانونی، طغیان کرده و همه چیز و همه کس را متهم ساختند و تا آن جا پیش رفتند که حرمت عاشورا حفظ نکرده و با هتک حرمت، احساسات مذهبی مردم ایران جریحه دار کردند.

امام جمعه زاینده رود افزود: نمایش بصیرت و هوشیاری مردم مؤمن و با بصیرت کشورمان در نهم دی ماه چنان تجلی یافت که به فرموده رهبر معظم انقلاب، اگر صدها بار هم برای نعمت هوشیاری این ملّت سجده شکر به جای آورده شود، باز هم کم است.

خطیب نماز جمعه زاینده رود در پایان خاطرنشان کرد: حضور مردم در ۹ دی ماه حماسه ای بود که فتنه گران را سرکوب کرد و محاسبات دشمن را به هم ریخت، محاسباتی که با همکاری و برنامه ریزی اقلیت داخلی از روی بغض و کینه شکل گرفته بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها