کرمی گفت : یادواره شهدای ورزشکار شهرستان اراک بمناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۸۷۹۶۲۰۵
|
۰۳ دی ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۵
علی اوسط کرمی سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان اراک در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج،مرکزی گفت:  یادواره شهدای ورزشکار شهرستان اراک بمناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر  برگزار خواهد شد و مقرراست این یادواره در بهمن ماه در شهرستان اراک برگزار گردد.
 
وی ادامه داد : اداره ورزش وجوانان شهرستان اراک با همکاری بنیاد شهید ، بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس ، معاونت فرهنگی اداره کل ورزش و جوانان و همکاری بسیار ارزشمند خانواده محترم شهداء با بررسی دقیق و مدارک جمع آوری شده به شناسایی  شهدای  ورزشکار که دارای حکم قهرمانی و سبک فدراسیونی و باشگاهی بوده اند در این شهرستان شده است.
 
کرمی تعداد مدعوین در این یادواره را 1000 نفر برآورد کرد و افزود: اکثریت مهمانان این یادواره خانواده های شهداء ورزشکار، ایثارگران، جانبازان  و قشر ورزشکار کلانشهر اراک می باشند.
 
سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان اراک تأکید کرد : همانگونه که شهداء و رزمندگان شجاعانه در جبهه های جنگ حق علیه باطل جنگیدن در پشت جبهه در حوزه ورزشی هم برای حفظ و سلامتی خود و جامعه و سرافرازی ایران اسلامی نهایت تلاش را کردند و قدمهای مثبتی برداشته اند و ما آمدیم تا به ورزشکاران معاصر بفهمانیم که شهدا را الگویی ارزشمند برای خود بدانند و راه و روش و منش را سرلوحه کار خود قرار دهند.

ارسال نظرات