مسئول مسابقات فدراسیون تنیس روی میز :

برترین‌های تنیس روی میز کشور در اراک به میدان می‌روند

حسنی گفت : تور حرفه‌ای تنیس روی میز کشور با حضور تمامی برترین‌های این رشته ورزشی هفته آینده در اراک برگزار می‌شود
کد خبر: ۸۷۹۶۲۰۴
|
۰۳ دی ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۶
به گزارش خبرگزاری بسیج،مرکزی پیمان حسنی مسئول مسابقات فدراسیون تنیس روی میز در جلسه هماهنگی این مسابقات که با حضور سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی و مسئولان هیات استان در اراک افزود: این مسابقات در سطح بسیار بالایی و با حضور تمامی ملی‌پوشان از جمله برادران عالمیان از هفتم لغایت دهم دی ماه در سالن دوهزار نفری مجموعه ورزشی شهدای پنجم مرداد اراک برگزار خواهد شد.
 
وی ادامه داد: این مسابقات آخرین رقابت پینگ‌پنگ‌بازان برتر کشور قبل از رقابت‌های انتخابی تیم ملی خواهد بود و از اهمیت بالاتری نسبت به سایر رقابت‌ها برخوردار است.
 
حسنی با اشاره به در پیش بودن سه رویداد مهم بین‌المللی در رشته تنیس روی میز افزود: مسابقات قهرمانی آسیا در چین، مسابقات کشورهای اسلامی در آدربایجان و مسابقات قهرمانی جهان در آلمان، سه رویداد مهم برای تنیس روی میز ایران در اوایل سال 96 خواهد بود.
 
وی با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته در تنیس روی میز استان مرکزی و ارتقای سطح این استان در رده‌های سنی پایه دختران و پسران افزود: در سال جاری چند رویداد مهم کشوری به میزبانی شهر اراک برگزار شده و به واقع باید از تلاش‌های مسئولان استان مرکزی و هیات  استان به جهت برگزاری مناسب مسابقات تشکر کنیم.
 
محسن غفاری سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی نیز در این جلسه از حمایت این اداره کل از رشته تنیس روی میز خبر داد.
 
وی افزود: مطمئنا گرفتن میزبانی مسابقاتی در این سطح، منجر به ارتقای جایگاه ورزش استان خواهد شد، لذا از هیچ کمکی دریغ نخواهیم کرد.
 
اکبر نجفی رییس هیات تنیس روی میز استان مرکزی نیز در این جلسه از هماهنگی صورت گرفته برای پخش مستقیم مسابقات از شبکه‌های تلویزیونی استانی و ملی خبر داد.
 
نجفی از مسئولان استان خواست حمایت بیشتری جهت میزبانی باشکوه و مناسب مسابقات مهم کشوری داشته باشند.
 
پیش‌بینی می‌شود تور حرفه‌ای تنیس روی میز با حضور نزدیک به 160 راکت به دست برتر کشور در اراک برگزار شود
ارسال نظرات