جانشین فرمانده سپاه روح‌الله گفت: دشمنان اسلام از صدر اسلام تاکنون با ایجاد رخنه در صفوف مسلمین و با تزویر، تطمیع و تهدید سعی وافر داشته و دارند که صفوف بنیان مرصوص امت اسلام را متزلزل یا دچار شکاف سازند.
کد خبر: ۸۷۹۶۱۸۸
|
۰۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ سرهنگ پاسدار محسن گلشن‌زاده صبح امروز در مراسم صبحگاه اقتدار نیروهای نظامی و انتظامی شهرستان تفرش که در دومین روز از برگزاری رزمایش دفاع از کوی و برزن شبانه برگزار شد با اشاره به وظیفه بسیج گفت: بسیج استراتژی دفاع همه جانبه از انقلاب اسلامی است. بسیج در تمامی عرصه ها به این وظیفه خود به خوبی عمل خواهد کرد.

وی افزود: ایجاد تفکر بسیجی و تربیت نیروهای علوی و فاطمی اولین هدف نهاد مردمی بسیج است. عواملی که در پیروزی و استمرار و تثبیت انقلاب اسلامی و ایجاد حکومت اسلامی و موفقیت‌های بزرگ این انقلاب و حتی در جهان نقش داشته اند شامل دین اسلام، ولایت فقیه و مردم است.

جانشین فرمانده سپاه روح‌الله تصریح کرد: دشمنان اسلام از صدر اسلام تاکنون با ایجاد رخنه در صفوف مسلمین و با تزویر، تطمیع و تهدید سعی وافر داشته و دارند که صفوف بنیان مرصوص امت اسلام را متزلزل یا دچار شکاف سازند.

سرهنگ پاسدار گلشن‌زاده با تاکید بر لزوم ترویج تفکر و فرهنگ بسیجی در جامعه گفت: فرهنگ بسیجی و تفکر بسیجی، فرهنگ اجتماعی و جامعه ساز است.

وی افزود: دشمن به دنبال تفرقه‌گرایی مذهبی و قومی است ولی باید بداند در این میدان نیز بسیج در خط حفظ و تقویت وحدت اسلامی در زیر پرچم مقدس سه رنگ جمهوری اسلامی و تحت رهبری ولایت فقیه در صف اول و خط مقدم ایفای نقش می کند.

جانشین فرمانده سپاه روح‌الله در پاسخ به این شبهه که برخی می‌گویند ماجرای سال 88 فتنه نبود، گفت: مقام معظم رهبری در سخنرانی‌هایشان واژه فتنه را یادآور می‌شوند؛ به آتش کشیدن قرآن، مسجد و نهج‌البلاغه اگر فتنه نیست نام آن را چه می‌توان گذاشت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات