امام جمعه هشترود:

نهم دی، تداوم‌بخش22 بهمن است

امام جمعه هشترود در خطبه های این هفته نماز جمعه با اشاره به قرار گرفتن در آستانه نهم دی، گفت: نهم دی تداوم‌بخش22 بهمن بوده و روز درخشانی در تاریخ انقلاب است.
کد خبر: ۸۷۹۶۱۸۵
|
۰۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت‌الاسلام علی رحیمی با یادآوری حماسه نهم دی، افزود: ده‌ها کتب و تحلیل نیاز است تا شور و عظمتی که ملت ایران خلق کردند را بیان کنند، چراکه در سال 88، همه دشمنان داخلی و بیرونی دست به دست هم دادند تا با ارائه شبهه تقلب در انتخابات و ابطال آن، انقلاب را ساقط کنند.

وی اظهار داشت: رهبر فرزانه انقلاب با پافشاری به اجرای قانون در کشور در آن زمان در مقابل فتنه‌گران به همراه مردم ایستادند و نقشه آنها را خنثی کردند.

حجت‌الاسلام رحیمی، تصریح کرد: فتنه سال 88 با جنگ روانی دشمنان نظام به راه انداخته شد تا نظام را به ورطه سقوط برساند ولی مردم و رهبری در کنار هم ایستاده و چشم فتنه را در 9 دی کور کردند.

وی خاطرنشان کرد: در سخت‌ترین زمان‌های انقلاب عده‌ای به نظام خنجر کشیدند حتی آنهایی که همراه با انقلاب بودند ولی امروز آن فتنه‌گران در نظام اسلامی صاحب منصب شده و باز هم علیه آن برنامه‌ریزی می‌کنند که این از مظلومیت نظام است.

امام جمعه هشترود، بیان داشت: خیلی از فتنه‌گران اگر در کشورهای دیگر بودند به اعدام محکوم می‌شدند ولی امروز آزادانه حقوق‌های نجومی می‌گیرند و دل مردم را هم به رنج آورده‌اند.

امام جمعه هشترود با گلایه از دولت در مورد نحوه محاسبه بهای گاز این شهرستان، اظهار کرد: در برخی از استان‌ها همچون خوزستان در فصول پرمصرف برق، قیمت آن برای مردم نصف بها حساب می‌شود ولی در هشترود که یکی از سردسیرترین مناطق کشور است گاز تمام بها حساب می‌شود که نیاز به بازنگری دارد و از فرماندار و رئیس اداره گاز انتظار داریم پیگیر این موضوع باشند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار