فرمانده یگان حفاظت سپاه فرودگاه‌های استان بوشهر گفت: نمایشگاه کشفیات حفاظت هواپیمایی فرودگاه‌های استان بوشهر در فرودگاه‌ بوشهر رونمایی شد.
کد خبر: ۸۷۹۶۱۸۴
|
۰۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، طی مراسمی و با حضور فرمانده یگان حفاظت سپاه فرودگاه‌ها و معاون اجرایی فرودگاه بین‌المللی استان بوشهر صبح امروز از کشفیات حفاظت سپاه فرودگاه‌های این استان رونمایی شد.

محمدرضا سلمان‌پور صبح امروز در حاشیه این مراسم به خدمات ارزنده سپاه در عرصه‌های مختلف اشاره کرد، اظهار داشت: خدمات سپاه به مردم بزرگ ایران طی عمر با برکت انقلاب مربوط به یک عرصه یا زمان خاص نبوده بلکه سپاه توانسته با تلاش‌های شبانه‌روزی نیروهای مومن خود خدمات قابل توجه‌ای داشته باشد.

سلمان‌پور با تاکید بر اینکه موفقیت‌های روزافزون سپاه بخاطر این بوده همچنانکه در عرصه‌های مختلف همراه مردم است در خدمت به آنها نیز از هیچ تلاشی دریغ ندارد، ادامه داد: برای پاسداران انقلاب اسلامی خدمت به اسلام، دین، مردم و ولایت فقیه افتخاری بزرگ و شیرین است.

وی برقراری امنیت و دفاع از مرزهای آبی و خاکی و همچنین مرزهای عقیدتی و سیاسی از خدمات دیگر سپاه برشمرد و بیان داشت: سپاه توانسته با لطف و یاری خدای متعال و همراهی نیروهای مسلح و وحدت مردم و با رهنمودهای مقام معظم رهبری دشمنان اسلام و ایران را در فاصله زیاد از مرزها نگه‌داشته و آنها را خوار و ذلیل نماید.

وی با اشاره به اینکه غرفه کشفیاتی که توسط یگان حفاظت هواپیمایی فرودگاه‌های استان بوشهر امروز رونمایی و به نمایش درآمد و غرفه آن افتتاح شد مربوط به سال گذشته بوده، بیان کرد: بالا بردن سطح آگاهی و آشنایی مسافران با اینگونه کشفیات از مهم‌ترین اهداف به نمایش گذاشتن این کشفیات بود.

فرمانده یگان حفاظت سپاه فرودگاه‌های استان بوشهر با بیان اینکه عموما کشفیات در گیت‌های بازرسی صورت گرفته، تصریح کرد: این کشفیات در دو بخش ایمنی و امنیتی است.

سلمان پور با اشاره به اینکه عدم آشنایی مسافران با انواع اشیاء ممنوعه و سیر مراحل قانونی از عوامل دیگر به نمایش گذاشتن این کشفیات بود، خاطرنشان کرد: انواع سلاح و مهمات، انواع مواد منفجره، انواع افشانه‌های فلفلی و شوکر الکتریکی، انواع سلاح سرد، انواع مواد شیمیایی خطرناک، انواع سلاح پرتابی، انواع سیم، کابل و طناب تنها بخشی از کشفیات این یگان است.

وی میزان هوشیاری و دقت عمل و تیزبینی ماموران گیت‌های بازرسی حفاظت هواپیمایی فرودگاه‌های استان بوشهر در کشف انواع سلاح و مهمات و برقراری امنیت پروازهای خروجی این استان مهم و ارزنده ارزیابی کرد و اضافه کرد: مسافران می‌توانند از این کشفیات تا آخر هفته دیدن نمایند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها