استاندار تهران گفت:از نماینده شهرستان قدس میخواهیم بودجه اتمام پروژه های شهرستان را در مجلس تامین کند،البته این به این منظور نیست دولت کمک نخواهد کرد،بلکه دولت نیز به وعده اش عمل خواهد کرد.
کد خبر: ۸۷۹۶۰۸۰
|
۰۲ دی ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۹

خبرگزاری بسیج:امروز سید حسین هاشمی:استاندار تهران،که در صدر هیئتی از مدیران استان به شهرستان قدس،شهریار و ملارد  برای حل بعضی از معضلات ومشکلات این حوزه سفر کرده بود،در سالن جلسات فرمانداری شهرستان قدس ضمن تبریک به مناسبت میلاد پیامبر اعظم(ص)و میلاد امام صادق و هفته وحدت اظهار داشت:ماباید کشور را طوری هدایت کنیم،که نه تنها در بین کشورهای منطقه،بلکه در جهان با قدرت وقاطعیت  بیشتری برخورد کنیم.


وی ادامه داد:کشور ایران با تفکر،توانمندی  وتوکل برخدا توانست بر تحریم های ظالمانه فاقد آید،که این یک عزت وشجاعت در مسیر رهبر فرزانه انقلاب است.

 

هاشمی با توجه به قیمت بازار نفت در جهان بیان کرد:تنها کشوری که در شرایط کاهش قیمت در بین کشورهای منطقه وجهان آسیب کمتری دید،جمهوری اسلامی ایران بود.

 

استاندار تهران اضافه کرد:ما اهل شعار نیستیم و با واقعیت سخن میگوئیم،سالی 2400بشکه نفت صادر میکردیم،در حالی که قیمت نفت 110دلار بود ودر یک سال تولید نفت به یک میلیون بشکه در زیر 30دلار رسید.

 

این مقام مسئول با توجه به اینکه شهرستانهای اطراف تهران نباید در سایه تهران گم شوند بیان کرد:ما دولت را وادار کردیم که تهران فقط استان تهران نیست بلکه در سایه خود شهرستانهای قدس،ملارد و شهریار و غیره...را دارد.

 

هاشمی تصریح کرد:استان تهران بالغ بر50درصد مالیات کشور را تامین میکند،که هر سال بین 5تا7هزار میلیارد تومان افزایش مالیات را داشته ایم و هیچ گاه به صدرصد نرسیده است.

 

استاندار تهران  در پایان،با توجه به سخنان نماینده مجلس شورای اسلامی در شهرستان قدس،که در این جلسه مطرح کرد، ادامه داد:اتمام بودجه های شهرستان قدس نیاز به بودجه مجلس داردو ما نیز از نماینده محترم شهرستان انتظار داریم بودجه اتمام پروژه ها را از مجلس با قاطعیت دریافت کند،البته این بدان معنا نیست که دولت بودجه برای اینکار پرداخت نمیکند،بلکه دولت بر وعده خود استور است،و امیداوارم با سفر جناب روحانی:رئیس جمهور کشور به این شهرستان پروژه های ناتمام شهرستان قدس به اتمام برسد.

محمد محمودی شاه نشین:نماینده حوزه شهرستانهای قدس،شهریار وملارد قبل ازسخنان استاندار تهران،گفته بود:علت توقف پروژه ها نیمه کاره در شهرستان قدس همکاری نکردن و نداشتن بودجه از دولت است،که سید حسین  هاشمی استاندار تهران نیز  در پاسخ اظهار داشت:جناب محمودی قاطعانه میتواند بودجه پروژه های شهرستان را  از مجلس دریافت کند.
 
ارسال نظرات