سردار ذوالقدر اعلام کرد

اهدای 2هزار جهیزیه تا پایان سال به نیازمندان توسط بسیجیان تهران

سردار ذوالقدر جانشین فرمانده سپاه تهران بزرگ در مراسم اولین دوره از طرح اهدای جهیزیه و سبد کالا ویژه نیازمندان از اهدای ۲ هزار بسته جهیزیه ابه همت پایگاه‌های بسیج سپاه تهران خبرداد
کد خبر: ۸۷۹۶۰۷۳
|
۰۲ دی ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از سپاه تهران بزرگ ؛سردار احمد ذوالقدر جانشین فرمانده سپاه حضرت محمدرسول الله(ص)تهران بزرگ در اولین مراسم اهدای جهیزیه و سبد کالا به محرومین اظهار داشت: در سه ماهه دوم سال جاری حدود هزار و ۸۰ بسته ی حمایتی جهیزیه بین نیازمندان توزیع شده است و تا پایان سال این کمک ها به ۲ هزار عدد افزایش پیدا می کند.

وی ضمن تأکید برادامه ی این کمک ها به زوج های نیازمند در خصوص محرومیت زدایی سپاه تهران افزود:تاکنون سپاه تهران اقدام به بازسازی ۷۸ خانه نیازمندان تا سقف ۱۰ میلیون تومان کرده است، همچنین ۳۳ هزار بیمار که به علت محرومیت امکان درمان نداشتند، شناسایی شدند و بخشی از هزینه درمان آن ها پرداخت شد و هزینه درمان ۹۰۰ بیمار هم تا پایان دوره درمان پرداخت شده است.

وی ادامه داد: ۷ هزار دانش آموز نیازمند که امکان ادامه تحصیل نداشتند، شناسایی شدند و بین آن ها بسته های اقلام تحصیلی توزیع گردید، همچنین زمینه آزادی ۵۵ زندانی جرائم غیر عمد دارای زیر ۵ میلیون بدهی فراهم شد.

سردارذوالقدر تصریح کرد: در بخش اشتغال که سخت ترین بخش کار بود، به افرادی که امکان کار در منزل را داشتند وام های اشتغال پرداخت شد که بودجه در نظر گرفته شده در این بخش ۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان است.

جانشین سپاه تهران بزرگ افزود: بسیج سازندگی پایگاه های مقاومت تهران موظف شدند که هر کدام یک سبدجهیزیه برای نیازمندان تهیه کنند که در حال حاضر ۳ هزار پایگاه مقاومت بسیج در تهران وجود دارد که با دعوت از خیرین و جمع آوری کمک های آن ها اقدام به تهیه جهیزیه می کنند.

وی گفت: سبدهای جهیزیه شامل ۱۷ قلم کالای اولیه زندگی از جمله دو قطعه فرش، یخچال و غیره از نوع کالاهای است و ارزش ریالی هر کدام معادل ۱۰ میلیون تومان است.

ارسال نظرات